bebutter: bio bambucké máslo, krém a peeling


Dneska bych vám ráda představila pár produktů od české rodinné značky bebutter. Že jste o ní ještě neslyšeli? Tak to byste měli zbystřit a pečlivě si přečíst dnešní článek.

Jestli jste požitkáři a máte rádi takové ty pravé cukrové peelingy, tenhle výrobek si zamilujete. Přírodní peeling z třtinového cukru, bambuckého másla a směsí rostlinných olejů je dostatečně účinný, aby odstranil přebytečné kožní buňky, ale také pečující, aby pomohl pokožce k její regeneraci a vyhlazení. A jestli jste milovníci levandule, stejně jako já, použití tohohle peelingu před spaním pro vás bude ta pravá oáza, která zanechá pokožku voňavou a vyživenou a mysl odpočatou. Produkt není nijak drsný, ale přitom vážně funguje, potom co se cukr rozpustí o pokožku už jen pečujete a oleje ji vyživují. Jediné, co bych vytkla je, že mi strašně rychle ubývá, protože bych se v něm každý večer nejraději koupala.

Tohle je opravdu výživná bomba, která má skutečně intenzivní vůni pomeranče a rakytníku. Já osobně mám tyhle voňárny ráda, ale věřím, že na někoho už to může být moc. Kombinace bambuckého másla, rakytníkového extraktu a pomerančového oleje utvořila jemný a našlehaný balzám, který je vhodný především na ta nejsušší nebo popraskaná místa na těle. Tento produkt je skutečně velmi masný a výživný, neaplikuji je na celé tělo, ale jen na paty, lokty, nebo velice vysušené ruce. On se taky hůře roztírá a namazat si třeba nohy by byla docela fuška. Pokud si ale dáte tu práci, do druhé dne je pokožka jako znovuzrozená. Taky si ho umím představit jako těhotenský balzám proti striím a přítel mi ho občas krade na svou atopickou pokožku. Díky obsahu vitamínu A a E také napomáhá regeneraci po nadměrném slunění a mohu potvrdit, že tahle svěží vůně vás rozhodně nakopne dobrou náladou.



Je to takový ooobrovský balzám na rty. Jedná se o čisté bambucké máslo s kokosovým olejem, vitamínem E a včelím voskem, které není nijak parfemované. Můžete jej používat na pokožku citlivou a suchou, která trpí různými alergiemi, je tedy vhodné i pro děti. Aplikátor je praktický a na to, jak je produkt hutný se mi velmi dobře roztírá a vstřebává. Jestli bych měla vypíchnout jen jednu věc, tak výborně regeneruje popraskané rty. Nejraději si jím mažu celé okolí úst, nosu, ale třeba i paty a lokty. Tohle je takový všestranný pomocník, který se hodí každému z nás, a to především v zimních měsících. Vím jistě, že bez tohohle na hory už nikdy nevyrazím.


Jsou asi dvě skupiny lidí. Některé vůni mokré slámy nesnesou, jiní ji zbožňují. Já patřím do té druhé varianty populace. Atopici se s produkty s ovesným olejem jistojistě setkali, je to teď takový zlatý grál, který skvěle vyživuje, ale také utišuje namáhanou a bolavou pokožku. Tento krém není úplně hutný, je vlastně spíše lehčí, ale je poměrně dost výživný. Dobře se roztírá i vstřebává. Oblíbila jsem si jej na pleť i ruce. Na obličej jej nepoužívám denně, protože mám raději spíše lehounké až gelové produkty, ne tolik výživné, ale bože můj - na ruce je to můj každodenní parťák. Jo a taky jsem se naučila si z tohohle krému dělat pleťovou masku. Většinou večer před spaním jej ve štědré vrstvě aplikuji asi na 20 minut a pak setřu ubrouskem. Pěkně mi to pleť zvláční a vyživí. Krém obsahuje bambucké máslo, meruňkový a ovesný olej a také extrakt z měsíčku asijského. Složení je velice prosté a účinné a neobsahuje vodu - tedy nečekejte od tohohle výrobku nějakou hydrataci, je to skutečně krém vyživující.  Produkt je navíc balený v ochranné tubě s pumpičkou – je tedy hygienický a nepotřebuje konzervanty. Kdybych si ze zmíněných produktů musela vybrat jen jeden, byl by to tenhle.


Kdybych to měla shrnout, bebutter je česká značka, která nabízí lokální a poctivé výrobky za lidové ceny. Jednoznačně ji doporučím všem milovníkům přírodní kosmetiky i minimalistického složení. Těm, kteří trpí na atopické ekzémy i těm, kteří si potrpí na kvalitní suroviny, ze kterých je kosmetika vyrobena. Pokud jste tak ještě neučinili, doporučuji e-shop omrknout a třeba něčím udělat radost sobě, nebo svým blízkým. Stojí to za to.