Bydlím! Část druhá

Nedávno jsem vám ukazovala, jak jsem si po nastěhování do nového bytu vyzdobila zdi zarámovanými obrázky od skandinávské značky Poster Store, která své produkty vyrábí až ve Švédsku. Nesmím vás tedy nechat pozadu a musím se pochlubit, jak svou obrazovou stěnu v obýváku postupně rozšiřuji. Přibývají také nové kousky plakátů do pracovny. 


Mám v plánu celou tuto stěnu naproti oknu zaplnit obrázky. Snažím se držet tématu ptáků, oblíbených zvířecích mazlíčků a květin, které jsou v mém bytě všudypřítomné.


Naopak v pracovně je téma jasné, jedná se především o moře. Trošku mě to motivuje máknout, ať už nemusím dlouho sedět u počítače, ale právě někde na pláži. 

Usínat pak chodím s velrybami. Jsou kouzelné!

Na Poster Store seženete různé motivy, barvy a témata obrázků, ale i rámečků, které jsou podle mě velice kvalitní a vypadají skutečně krásně. Už teď přemýšlím, jaké kousky zase přibudou do mé obývákové galerie. Na řadě je taky ale vybavení ložnice. Už teď se mi honí hlavou různé abstraktní motivy. K plánování mi pomáhá zeď inspirace, kterou na Poster Store najdete. Jestli taky zrovna zdobíte svůj domov, koukněte se na Poster Store, určitě si vyberete. 

Využijte můj slevový kód FAIR45 a pořiďte si kousky s 45 % slevou na všechny plakáty, kromě kategorie umělců.

2 komentáře:

  1. Stěna s obrazy se ti opravdu povedla, moc se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to krásně zařízený. Já to mám docela podobný - téměř stejný barvy a taky vyzdobeno obrazy. Jen jsem si teda ti obrazy kupovala v bazaru , takže asi slevovej kód nevyužiju :P. Přidala bych fotku, kdyby to šlo. Jestli to nějak jde, neporadil by jste někdo?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)