Calvin Klein aneb neznám pohodlnější prádlo


Kalhotky od "Kelvina" jsou snad už kultovním spodním prádlem. Nevím, jak vy, ale já na ně nejdřív pohlížela jako na předraženou značkovou rozmařilost, a to dokud jsem si dovezla svůj první kousek z USA. Od té doby nemohu jinak. Respektive už nemohu žít v jiných kalhotkách. Jsou bavlněné, příjemné a pohodlné. Především se po pár vypráních nezničí - nevytahá se guma, ani gumičky kolem nohaviček, látka ani po letech neprosvítá. A když vypadají dobře, stále se dobře nosí a cítím se v nich báječně. Perfektně mi sedí velikost S i XS, takže kupuji na střídačku obě dvě. Nejraději mám černé a šedé, ale unosím jakýkoliv design. Pokud se jedná o tohle konkrétní spodní prádlo, tak nosím klasický kalhotkový střih a za mě to jsou nejlepší domácí bombarďáky. Právě teď, kdy trávíme doma času víc než kdy jindy, je unosím prakticky denně. Kolikrát je mi smutno, že si pod upnutou pouzdrovou sukni do kanceláře musím vzít třeba nepohodlné brazilky.

Jestli nad nimi váháte (a já věřím, že jo), tak je skutečně doporučuju. Jen teda bacha, jak poznáte jejich kouzlo, budete si je chtít kupovat pořád dokola (to nemám jen ze své hlavy). Já právě doplnila zásoby Calvin Klein prádla v trenyrkarna.cz, tam tenhle set tří kusů vyjde za docela fajn cenu. Tak to zčekněte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)