GIVEAWAY: theBalm Mary-Lou Manizer



Kdo mě sledujete na instagramu, určitě jste v instastories postřehli, že mi nedávno dorazil poměrně obsáhlý balíček produktů exkluzivních značek nabízených parfumerií Douglas. V oné tyrkysové krabici jsem obdržela i několik produktů americké značky theBalm, jejíž sortiment teď bude k dostání i v některých vybraných prodejnách Douglas! Jelikož mezi produkty byl i slavný rozjasňovač Mary-Lou Manizer, jenž už nějaký rok vlastním a recenzi jsem o něm kdysi napsala tady, rozhodla jsem se, že tento kousek jedné z Vás mileráda daruji a věřím, že z něj nebudete zklamané!


Snad se na mě nebudete zlobit, když zmíním, že podmínkou soutěže je, abyste byli mým stálým čtenářem přes systém GFC. Dále bych si přála, abyste mi odpověděli na soutěžní otázku a zanechali tak pod tímto článkem komentář s odpovědí a svým emailem, na který Vás po skončení soutěže budu kontaktovat. Ti, kteří mě sledují na instagramu mi mohou zanechat druhý komentář se svou insta přezdívkou a zvýšit tak svou šanci na výhru.


Mrkněte na eshop Douglas a napiště mi, který produkt ze sortimentu theBalm se Vám obalem líbí nejvíce a proč? A jestli se Vám žádný nelíbí, protože i to se klidně může stát, tak mi napiště, který produkt nehledě na obal byste rádi vlastnili a proč. Klidně připište i Vaše zkušenosti se značkou, pokud již nějaké máte. Budu moc ráda! Soutěž ukončím 1. 10. 2016 a vítěze vybere random. Následně jej zde zveřejním a budu jej kontaktovat emailem.

Hodně štěstí!

Soutěž byla ukončena. Random vylosoval číslo 49. Výherkyní se stává Lucie Bojanová. Gratuluji!

50 komentářů:

  1. Mě obalem nejvíc zaujala paletka Meet Matt(e) Nude, mám ráda takové vtipné nápady v kosmetice. Jinak s touto značkou nemám žádné zkušenosti :) Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji tě i na instagramu: https://www.instagram.com/natalija_dv/ :)

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, já bych chtěla vyzkoušet snad úplně všechno! :D Nejvíce se mi ale asi líbí oční stíny Nude tude, ráda totiž nosím neutrální barvy a ten obal je naprosto roztomilý! ♥
    E-mail: 112Natty112@gmail.com
    Jinak moc pěkný blog i soutěž! :)
    Nikde bohužel nemohu najít, jak tě sledovat přes GFC! Takže mi dej prosím vědět, jak na to a hned si tě přidám :).

    OdpovědětVymazat
  5. Me se nejvíce líbí tvarenky, ty obaly jsou krasne retro
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mě obalem nejvíc zaujala paletka Meet Matt(e) Nude, mám ráda takové vtipné nápady v kosmetice. Jinak s touto značkou nemám žádné zkušenosti :) Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, tak tento rozjasňovač si už nějakou dobu hrozně moc přeji! Před pár dny jsem si konečně pořídila vysněný bronzer Bahama Mama a ráda bych jí pořídila kamarádku :D:)
    Obalem se mi hrozně moc líbí paletka Nude Dude! :)
    SLeduji tě jako Katherine Sýkorová
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  8. Na Instagramu tě sleduji jako katherine_sykorova
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem moc ráda že Douglas má už v nabídce theBalm, konečně si budu moct produkty okouknout osobně. :) Jelikož značku mám moc ráda, jejich obaly se mi taky líbí. Já mám nejraději taky rozjasnovač a to Cindy, takže ta u mě vítězí obalem a nejen tím. Ale líbí se mi třeba paletky Nude, jejich obaly jsou vtipné. :)

    kockandy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. A sleduji tě i na Instagramu samozřejmě. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se vždy od theBalm hrozmě líbila paletka Nude Dude a líbí se mi do teď :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. The Balm znacku poznam, no nic od nich nevlastnim...Mary Lou mam na wishliste uz veeeelmi dlho no zatial nebola prilezitost si ju kupit. Milujem obaly The Balm to ich retro ;-)
    GFC Nikola Guzmicka
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi líbí paletka How 'Bout Them Apples?', protože prostě ty jablíčka :) je to taková ta pravá letní roztomilost a ty chlapíci jsou vážně vtipní, kdo by na to nechtěl každé ránou koukat? :)
    nikolik.v@seznam.cz
    GFC:Niki

    OdpovědětVymazat
  15. IG: nikukav
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Od znacky som najviac chcela tvarenku hot mama a tento rozjasnovac mary lou :) tvarenku uz vlastnim a som s nou hodne spokojna. Pacia sa mi hlavne obaly paletiek, vedia sa s nimi pekne vyhrat a nazvy su vzdy netradicne :)
    tilkanudzikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Mě by se líbila paletka nude matných stínů Meet Matte Trimony, protože většinou při denním líčení preferuji tyto barvičky a mít je takto pohromadě... :-) petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. nejvíce se mi líbí obaly paletek :)
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Mně se strašně líbí Instain tvářenky :) Design retro časopisu je úžasný, jen mám obavy, že bych měla tendence je posbírat všechny, jak bych je začala jednou kupovat :D :))
    pavla.lehnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, nikde nemuzu najit gfc, tak sleduji instagram jako andrea_bblog. Jinak od The balm se mi libi nejvic paletka Nude dude nejen svym obalem, ale i skvelym slozenim stinu.

    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. ahoj obaly jsou moc krasne mela jsem od nich paletku s nahatyma holkama ale poslala jsem dal za me nadherne obaly ale pigmentace nic moc ale zkousela jsem rozjasnovac a ten jako jediny me opravdu zaujal jinak sleduji na tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. a na ig sledujo taky jako elizabeth greenova

    OdpovědětVymazat
  23. Abych pravdu řekla, obaly této kosmetiky se mi ve většině nelíbí, ale vyzkoušet bych chtěla sesterstvo Lou-Manizer a taky paletku Meet Matte Trimony ;)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Me zaujaly od The Balm Paletky Smoky, které se tváří jako cigaretové papírky - líbí se mí, jak si s obaly nápaditě vyhráli. Já mám od The Balm Nude Tude paletku, kterou mám hodně ráda, a asi 4 stínům jsem se již prokutala na dno :-)) Na GFC sleduji jako Claire, email je crazygingersdiary(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Na tuhle značku jsem poprvé narazila dokonce v OD MY/Tesco (jestli si ji s něším nepletu, což je vzhledem k originálním balením nepravděpodobné ;) ). Bohužel je to cenová kategorie, do které bych se nerada dostala... uplně by mě to zruinovalo :D Ale je to nádhera, co si budem namlouvat. Na svém imaginárním wishlistu mám jejich Nude paletku očních stínů, hlavně kvůli tomu naprosto bezchybnému a super vtipnému zpracování :D Mít oční stíny s obrázky polonahých mužů je prostě TOP!! Takže tak ;)
    Jinak děkueme za GA! Konkrétně tenhle rozjasňovač vypadá neodolatelně!
    Mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Jinak sleduji i na IG jako: papamlowcarbpapu
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Gfc: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Všeobecně se mi od TheBalm líbí jejich papírové obaly. Sama mám pudr Sexy Mama a do kabelky je ideální, zavírání na magnet se neotvírá, na druhou stranu jde otevřít bez námahy a zlomených nehtů :) Jinak se mi líbí i obaly paletek očních stínů :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nejvíce se mi líbí pudr Sexy Mama, protože jsem jej vyzkoušela a je bezkonkurenční. :)

    GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahojky :) Moc pěkná giveaway! Tento produkt mám na wishlistu už nějaký ten pátek. Na eshopu Douglas se mi od theBalm nejvíc líbí matná paletka očních stínů Meet Matt(e) Nude. Co si budeme nalhávat... To balení je prostě skvělé! Bylo vážně těžké vybrat jen jednu věc, protože všechny produkty jsou balením moc pěkné, ale je pravda, že tahle paletka mi padla do oka jako první. Možná protože je to velká Matt rodinka :) A strašně se mi líbí, jak tomu chlapíkovi na obalu září zuby :D
    Sleduji tě jako Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Na instagramu tě sleduji jako @mayacfc
    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj , moc fajn GA . :) Nejvíc se mi asi líbí stručně jasně nic vypisovat nebudu paletka Nude dude :) má moc pěkný design :) A se značkou žádné zkušenosti nemám :D
    email:KarolBrazdilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. A na instagramu tě sleduji jako : karol_brazdilova

    OdpovědětVymazat
  33. Produkty se mi líbí snad všechny, retro mám ráda. Ráda bych vlastnila rozjasňovač Mary-Lou Manizer a bronzer Bahama Mama. :) Zkušenost mám pouze s řasenkou a byla jsem spokojena. :)
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, sleduji tě jako Hanka Blažková - hanicka.cica. Líbí se mi názvy a obaly paletek očních stínů. Se značkou zkušenost žádnou nemám. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  36. GFC: Alena Lusková, email: luskova.alena@gmail.com
    Vzhledově se mi nejvíce líbí paletka Nude Dude :D :). A nedávno jsem si od TheBalm koupila bronzer Bahama Mama a jsem více než spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  37. mne osobne sa pacia vsetky obaly pretoze su v takom retro style ktory milujem :)
    gfc: simona sakacova
    email : simonasakacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Se značkou zkušenosti nemám, ale musím uznat, že jejich originální design je opravdu rozpoznatelný. Kromě paletek Nude Dude, mě zaujala také paletka Autobalm California.
    gfc Klára K, tvorilka97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Obaly se mi líbí naprosto všechny, jsou takové originální a neokoukané! :) A největší pecka ty paletky očních stínů Nude, ty jsou fakt super! :)
    Ale zkušenost zatím nemám s žádným výrobkem:)
    Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Nejlepší je paletka na oči Nude Dude :-) zkušenosti zatím nemám, jsou na mě příliš drahé. Paja.Kopuleta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Paletka Nude Dude :))

    KosmetickaTasticka(zavinac)gmail.com

    GFC: Kosmeticka tasticka

    OdpovědětVymazat
  42. Ahojda, já mám nejradši paletku In the balm of your hand, která byla limitkou ale naštěstí jsem ji ukořistila :)
    bara.s@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com
    nejvíc se mi líbí meet matt(e)trimonx
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  44. Super need (rozjasnovac) 👌🏿🍁💅🏾🌺like your web ! Adelepelican@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. mary louminiser je proste premna uplne to co moc chcem :D
    n.princess@azet.sk gfc tento ucet
    inak mam paletku the nude tude a aj bahama mama a som velmi spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  46. A mně se nejvíce líbí právě Mary Lou! Jako já nevim ale ta vězenkyně je vážně vtipná. :-D Nebo ta jejich řasenka..
    karlakralovaaa()seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Za mě Mary Lou Manizer, nevím ale ten obal a vězenkyně je nejlepší! :D Pak taky ty tekuté rtěnky mají krásné obaly a ty bych taky ráda zkusila. Zatím jsem právě ještě nic od theBalm nezkoušela.
    luciebojan@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Nejvíce se mi líbí theBalm Instain pudřenka, jak je růžová - taková holčičí, hezká, nevinná :) Ostatní obaly jsou na mě moc pestré a až kýčovité, i když své kouzlo to má a rozhodně to značku odlišuje :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)