bo-ho: přírodní make-up, řasenka i tvářenka



Jako první produkt, pro mě dosud neznámé přírodní kosmetiky BOHO Green Makeup jsem vyzkoušela Tekutý make-up. Odstín 02 Ivory je světlá tělová barva se žlutým podtónem, která mi sedla dokonale. Textura je hedvábná, spíše hutnější a výživnější. Produkt se neaplikuje zrovna nejlépe, je třeba jej chvíli do pleti zapracovávat. Jestliže máte na pleti šupinky, či nedokonalosti, spíše je zvýrazní. Pokud mám ale pleť bez chybičky, umí ji krásně projasnit a sjednotit. Výdrž není celodenní, používám jej spíše jen na večer, ne na celý den. Tento produkt mě neurazil, ale také nenadchnul. V přírodních makeupech jsem už našla lepší produkty, ale rozhodně také horší. 


Dále jsem zkusila Tvářenku. Zvolila jsem matný odstín Bois de Rose a popravdě jsem čekala trošku světlejší barvičku. Každopádně nevadí, pudrový produkt používám a hlavně v létě mi bude vyhovovat o něco víc. Výrobek je to opravdu velmi pigmentovaný, stačí jej použít trošičku. Tvářenka na pleti drží, neslévá se, nedělá mapy ani mě nějak nevysušuje. Je to fajn produkt z meruňkového oleje a kukuřičného škrobu, který bych si klidně pořídila znovu. Navíc má maličké balení, hodí se do kabelky.


A to nejlepší na konec. Řasenka Jungle Longuer mě skutečně překvapila. Obávala jsem se jí nejvíce, ale nebylo vlastně proč se bát. Má perfektní plastový kartáček, nabírá produktu akorát, tedy řasy neslepuje, ale hezky odděluje. Barva neopadává a ani nedráždí mé citlivé oči. Parádní produkt, který si klidně pořídím znovu. Jo a ve složení najdete brusinkovou vodu, nebo třeba kamaubský vosk!


Pokud bych to měla shrnout, jsem ráda, že jsem mohla produkty značky BOHO Green Make-Up vyzkoušet. Makeup nejspíš není nejvhodnější pro můj typ pleti, ale s řasenkou a tvářenkou jsem velmi spokojená. Značka má v nabídce spousty produktů za lidové ceny. Jako další produkty mě lákají rtěnky, nebo třeba oční stíny či štětce. K dostání jsou často v bio obchůdcích, jejich seznam najdete tady, nebo on-line.