Weleda: Mandlové odličovací mléko






Něco vám povím. Já, která jsem roky používala zásadně vysušující pleťové gely jsem si na čištění pleti oblíbila pleťová mléka. Zásadně používám už jen pleťová mléka. Je to zvláštní, ale teď už nemohu pochopit, jak jsem si mohla pleť každý den, dvakrát denně drhnout těmi stahujícími čistícími gely, které pokožku neskutečně vysušují a vlastně její stav zhoršují. Ale o tom třeba někdy jindy. Teď bych vám ráda představila svého aktuálního oblíbence z kategorie odličovacích mlék, a to tohle mandlové mléko od Weledy.

Zapomeňte na to, že odličovací mléka se nanášejí na tampony a těmi si otíráte pleť, dokud není čistá. Právě tohle mě nikdy nebavilo a nechápala jsem, proč bych si na to lepkavé mléko měla nanášet další péči. Ono to totiž jde i jinak, účinněji a šetrněji. Pleť odličuji pomocí micelární vody, nebo oleje. Následuje čištění pleti a k tomu právě používám pleťové mléko. Vymáčknu si asi velikost lískového oříšku, rozetřu v dlaních a aplikuji na suchý obličej. Pleť nějakou dobu masíruji, použiji klidně i sonický kartáček a následně smývám studenou vodou, ať za pomocí žínky, nebo jen dlaněmi. Pleť osuším a pokračuji v další péči, což je tonikum, sérum, krém a oční krém, případně retinoidy.


Jo a teda abych nezapomněla vychválit tenhle produkt tak: má minimimalistické složení, voní po marcipánu, jeho textura je lehoučká až smetanová. Skvěle se aplikuje, roztírá a není nijak umaštěné. Okamžitě se pomocí vody smývá a nemám pocit nějakého mastného povlaku na pleti, ale zároveň není pokožka nijak vysušená. Odlíčí vám i řasenku a nezůstane vám v očích. Nositelka kontaktních čoček jej doporučuje. Produkt je to přírodní a stojí asi dvě stovky. Zkrátka já mám už druhé balení a rozhodně si pořídím další!