Pai: Camellia and Rose Gently Hydrating Cleanser



Značku pai jsem si zamilovala. Začalo to jejich exfoliační maskou, olejíčkem a teď čističem pleti. Jedná se o krémový produkt, který vám pumpička přesně nadávkuje a vy jej ve sprše aplikujete na suchou nalíčenou pleť. Chvíli obličej jemně masíruji pomocí prstů a to včetně řas a očního okolí. Následně líčení stáhnu pomocí navlhčeného ručníčku, který je součástí balení. Ten má dokonce dvě strany, jednu měkkou mušelínovou a druhou možná trošku drsnější, pro dny, kdy s odlíčením chci dosáhnout i trochy exfoliace. A hurá, máte odlíčeno, bez nějakého šudlání a vysušování pokožky. Pak už zbývá pleť dočistit - nejlépe pomocí nějakého jemného čistícího gelu, jako to dělám já. Odličování pomocí olejů, krémů a balzámů mi v současné době přijde jako nejlepší a nejméně dráždivá varianta a navíc zcela bez nutnosti používání jednorázových kosmetických tamponů.


Produkt obsahuje několik přírodních olejů, vyzdvihla bych především ten růžový a heřmánkový, ale ve složení jsem našla i laktobacily nebo vitamín E. Vůně krému je přírodní, připomíná mi nějaký čaj.


Hadříček po každém použití peru, mám doma několik takových žíněk a používám každý den jednu.


Po dopotřebování si určitě tento čistící krém zakoupím znovu a rovnou ve větším balení, avšak teď si brousím zuby na jejich odličovací olejíček, to bude teprve něco! Tento čistící produkt seženete v Sephoře za 950 Kč.

Jak se nejraději odličujete vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)