Dior: Diorskin Mineral Nude Bronze



Nevím proč, ale mám-li si vybrat dekorativní kosmetiku v parfumerii, sahám nejčastěji po té od značky Dior. Líbí se mi její balení i nabídka samotných produktů, které mě zatím nenechaly ve štychu. Jinak tomu není ani u pudrů Diorskin. Jsou jemně mleté a slibují, že pleť bude nalíčená přirozeně. Tento brozer disponuje matným odstínem, který je mé pleti blízký a působí velice přirozeným dojmem.


Balení je pro tyto pudry klasické, vypadá velmi luxusně a disponuje zrcátkem. Problém je, že mám takových balení víc a rozeznat pak ten správný pudr na první pohled je těžší. Produkt je jemně parfemovaný, voní příjemně. Pigmentace je slušná, ale zároveń vám nedovolí to s pudrem jednoduše přehnat. Nemusíte mít zas tak volnou ruku. Pudr je matný, avšak zdá se mi, že má takový jemný sheen, ne však třpytky. Opravdu pleť projasní. Bronzer používám k lehkému konturování - tak jak by sluníčko mou pleť samo vyšisovalo a jsem s ním skutečně spokojená. Klidně vám mohu doporučit se po bronzerech od značky Dior podívat. Cena je přes tisíc korun a já si tento svůj pořídila v parfumerii Sephora.


Používáte dekorativku Dior?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)