The Ordinary: Amino Acids + B5




Značce The Ordinary se rozhodně nevyhýbám. Naopak docela na jejich produktech ujíždím. Sérum, o kterém vám dnes píšu jsem si pořídila už počtvrté a to se mi snad nikdy u žádné pleťové péče nestalo. Jedná se o směs aminokyselin a vitamínu B5. Aminokyseliny se v naší pleti vyskytují přirozeně a podporují nasí kožní bariéru, elasticitu a osmotickou rovnováhu. Panthenol, neboli vitamín B5 poskytuje hydrataci, reparaci a také působí proti podráždění. 

Sérum je skutečně koncentrované a velmi tekuté. Aplikuji jej ráno a večer, hned po tonizaci pleti a snažím se použít maximálně pět kapek, ale jde to opravdu ztuha, vzhledem k tomu, jak je sérum tekuté - mám tendenci jej používat hodně a rychle mi pak ubývá. Po prvních použitích možná pocítíte lehké štipkání, to je normální. Sérum se dá mixovat s dalšími produkty a nemám problém jej používat před aplikací retinoidů. Účinky tohoto séra, které mohu potvrdit jsou hydratace bez nějakého mastného pocitu a reparace pleti. Produkt na pleti prakticky necítíte, určitě nepomůže nějak vysušené pleti a je třeba na něj aplikovat další séra, nebo krém. Podle mě je tohle sérum, které společně s kyselinou hyaluronovou ocení každý z nás. 


Jen co tento článek dopíšu, smyji si pleťovou masku, aplikuji své nejoblíbenější aminokyseliny a jdu si rovnou objednat své páté balení, které stojí asi pět dolarů!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)