GA-DE: The Velveteen



S příchodem podzimu jsem razantně přitvrdila v líčení. Stíny a rudá rtěnka i do kanceláře jsou teď mé poznávací znamení. Podzimního looku dosahuji pomocí tří nových produktů izraelské značky GA-DE, které seženete v parfumerii Marionnaud, nebo na Notino, a to za poměrně slušné ceny, vzhledem ke kvalitě, kterou značka nabízí. 

Jako první bych vám ráda představila paletku stínů The Velveteen v odstínu The Spice Rack, která přináší devět stínů v barvách spadaného listí. Kombinace matných i velmi třpytivých stínů, od velmi světlých po výrazně tmavé, je úžasná. Stíny jsou obstojně pigmentované, dobře se aplikují a vydrží. Třpytky neopadávají a já jsem nadšená. Možná jen se obávám, jestli paletku rychle nespotřebuji, sice jsou stíny jemně mleté, ale zdá se mi jich málo. Produkt má nádherné, luxusně působící balení s magnetickým uzavíráním a zrcátkem. 


Precisionist Extra Volume Mascara je spíše sušší typ řasenky, přesně takový, jaký miluji. Tedy nenanáší na řasy chumáče barvy, ale opravdu precizní kartáček ji skvěle roznáší po celé délce řas. Řasenka velmi hezky zahušťuje a především se nerozmazává, což je pro mě zádadní. Vzhledem k tomu, že nanáší dokonalé množství barvy, tak nijak nežmolkuje a řasy neslepuje. Jedná se o můj vůbec nejoblíbenější produkt této značky a rozhodně si ji znovu pořídím.


Velveteen Pure Matte je klasická červená rtěnka v matném pojetí. Matné je i (opět) magnetické balení. Rtěnku řadím do dlouhotrvajících produktů s intenzivní barvou. Má sametovou, hladkou strukturu a opravdu velice matnou texturu. Díky obsaženým voskům a polymerům je měkká a jemná, dobře se aplikuje a dá se s ní pracovat i velmi precizně. Na rtech je velice komfortní a vydrží bez úpravy několik hodin i nějaké to jídlo a pití. Jsem tímto produktem mile překvapena a klidně si pořídím další odstín z této řady.

Až budu mít cestu, rozhodně se v parfumerii Marionnaud zastavím okouknout nejnovější produkty této značky.  Určitě si totiž musím vyzvednout další Precisionist Extra řasenku - naprosto chápu, proč se jedná o izraelskou nejprodávanější kosmetickou značku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)