Youth To The People: Superfood Moisture Cream



Americká značka Youth To The People by vám na mém blogu neměla být neznámá. Vlastím od ní již čistící gel, tonikum i oční krém a se všemi produkty jsem nadmíru spokojená. Jak tomu je s hydratačním krémem s obsahem superfoods? 


Kale + Spinach Green Tea Hyaluronic Acid Superfood Moisture Cream (uff, ten název) je produkt bohatý na antioxidanty. Jedná se o super lehoučký a přitom ultra hydratační produkt. Slibuje ochranu před volnými radikály, stresem i nepříznivými vlivy životního prostředí. Na výrobcích této značky se mi líbí, že se snaží být co nejčistčí, svým způsobem jednoduché složením, přesto však zajímavé použitými ingrediencemi. 


Podle mě je tohle takový ten základní lehký pleťový krém, který by měl mít každý doma. Sedí mi ve chvílích, kdy je má pleť mastnější i sušší a vždy ji krásně zhydratuje. Výživu však od tohoto produktu nečekejte. Neobsahuje silikony a nezhoršuje mé akné, neucpává póry. Je ideální navrch po použití jakéhokoliv séra. Příjemně přírodně, avšak ne nějak vtíravě voní. Nezanechává pleť mastnou, naopak se prakticky hned vstřebává a to asi díky své gelové konzistenci. Za mě se jedná o krém, který mi za poslední měsíce vytřel zrak a je mým opravdu nejoblíbenějším. Zakoupila jsem jej za tisíc korun v Sephoře a rozhodně to za ty peníze stálo. Jo a už se nemůžu dočkat, až si do své sbírky Youth To The People pořídím i jejich rozjasńující sérum!

Znáte Youth To The People?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)