The Ordinary: Salicylic Acid 2% Solution



Dámy a pánové, dnes bych vám ráda představila za mě nejlepší, volně dostupnou, lokální péči na pupínky, kterou jsem za roky boje s akné vyzkoušela. Produkty značky The Ordinary mě baví a mám jich doma v současné době opravdu hodně. Avšak sérum Salicylic Acid 2% Solution je můj svatý grál, proto mám již několikáté balení.

Jedná se o produkt, který aplikujete lokálně na projevy akné, rozhodně se nejedná o sérum na celou pleť. Složení je obohacené o exfoliační kyselinu salicylovou, která penetruje póry do hloubky a tak je čistí od nečistot a pomáhá s regulací přebytečného mazu. Klíčovou složkou je zde hned na druhém místě vilín, který přirozeně pleť tonizuje, má protizánětlivé účinky a umí zabíjet bakterie způsobující akné. Produkt je gelové konzistence, do pleti se hezky vstřebá a pěkně na něm sedí i makeup. Jemně voní po účinných látkách, parfemace není nijak dráždivá. Nevím, jak toto sérum dokáže být tak účinné a zároveň pleť nepřesušovat. Pupínky po aplikaci nejsou úplně zbavené vláhy a tak na obličeji nemáte hromadu slupek kůže a stroupky, zároveň instatně odstraňuje zápal a pupínky se rychle léčí. Pro mě zázrak a hned si jdu z cultbeauty objednat (za zhruba 150 Kč!) další kousek, neboť už jsem zase na dne lahvičky. 


Jaký je váš svatý grál v boji s nedokonalostmi?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)