MALINNA: Elixir Mint pro zvýšení imunity



Věřím, že jste o slovenské značce MALINNA už slyšeli. Pokud ano, tak vám jistojistě není neznámý jejich populární Elixir Mint. Ten byl vyvinutý jakožto prevence pro onemocnění těla. Báze tohoto elixíru je tvořená výluhou lopuchu, skočice, hvozdíku spolu s organickými a esenciálními oleji. Skořicový extrakt se stará o správné fungování kardiovaskulárního systému, olivový olej umí bojovat s bakteriálními infekcemi, mentolový esenciální olej (po kterém tento produkt voní i chutná) se vypořádává s křečemi v žaludku a dutině břišní jako takové. Elixír má silně antibakteriální složení a tím přispívá především ke zvýšení imunity.


Tento produkt můžete užívat rozličnými způsoby, já však zvolila klasiku. Čtyři pipetky rozředím ve sklenici vody a vypiji denně na lačno před jídlem. Elixír je chuťově vážně dobrý, chutná jako voda s výraznou mátovou příchutí, na léto úžasně osvěžující. Balení mi vydrželo na něco přes měsíc každodenního užívání. A po měsíci musím říct, že mi skutečně pomohl především se zažíváním a možná také s akné, avšak těžko říct, používám teď více produktů k jeho léčbě. Nebyla jsem nemocná a necítila jsem se s příchodem podzimu ani tolik unavená, jako běžně touto dobou. Rozhodně na Nu Spring kupuji další balení za 1 250 Kč a pokračuji v užívání. Také však uvažuji nad novinkou taktéž od MALINNA a to jejich Elixirem Vanilla. Nutno říct, že si určitě pořídím i šampony a krémy této značky, protože celá ta filozofie mě vážně zaujala.


Znáte Elixir Mint? Jak na podzim posilujete imunitu?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)