Havlíkova Apotéka: Vlasové tonikum 10 rostlin



Už jsem vám dlouho nahlásila nějaký update s mým bojem proti padání vlasů. Každý měsíc chodím k tricholožce a pomocí kamery se díváme, jak se mé pokožce hlavy daří. Aktuálně vyžaduje neustálý přísun stimulace, tedy je třeba ji prokrvovat každodenními masážemi hlavy. Při těchto masážích aplikuji, nejlépe každý den, na pokožku hlavy nějaká tonika nebo séra.

Aktuálně jsem spotřebovala Vlasové tonikum 10 rostlin od Havlíkovy Apotéky. To je určené právě pro problematickou pokožku a k regulaci padání vlasů. Podporuje regeneraci a obnovuje růst vlasů. Obsahuje, jak již název napovídá, deset bylinek - kopřivu, lopuch, levanduli, ořešák, rooibos, světlík, oves, pohanku, sléz a chmel. opravdu mile mě překvapilo, že produkt neobsahuje alkohol a tedy pokožku zbytečně nevysušuje. Produkt voní, no opět nečekaně, ale bylinkově a nijak nelepí či nemastí pokožku hlavy. Trochu mi vadil aplikátor, takže jsem si tonikum přelila do lahvičky s kapátkem po jednom ze starších vlasových sér a neměla jsem pak už s aplikací nějaký problém. Po více jak měsíci každodenního používání jsme na kameře rozhodně zaznamenaly rozdíl před a po. Tonikum na pokožce hlavy zůstávalo, úplně se nevstřebalo a tak trochu ji ochraňovalo před vysušujícími vlivy okolí. No a to podstatné je, že jsme s tricholožkou narazily na malé žilky - přívod krve do mé pokožky hlavy a měly jsme tak důvod k radost. Podle nás tonikum funguje! Tuhle bylinkovou vodu si tedy opět pořídím a to za 280 Kč na e-shopu Nu Spring


Používáte vlasová tonika?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)