NARS: NARSisst Wanted Cheek Palette I.



Neudržela jsem se a pořídila jsem si ji. Svou NARSisst Wanted Cheek Palette I od NARS. Ta jednička v názvu značí o tom, že v této limitované kolekci bude více variant. Jsou dvě, ale druhá, tmavší verze se k nám do Čech nedostala. Mám proto její světlejší a studenější kamarádku. 


Paletka obsahuje tvářenky, které najdeme jak v mono verzích, ale také úplně limitované verze. Všechny odstíny jsou až na dvě barvičky matné. Lehce třpytivá je tvářenka Bumpy Ride a samozřejmě rozjasńující zlatá Unlimited, která mi slouží jako rozjasňovač a to opravdu nádherný rozjasňovač na lícní kosti, nebo oční víčka. Ač se to možná na první pohled zdá, že jsou zde odstíny poměrně extravagantní, výrazné a nenositelné, nenechte se mást, stačí je nanést v malém množství, nebo je lehce promixovat. Balení je krásné, navíc disponuje velkým zrcátkem, které mám klidně položené na stole a mohu se díky němu celkově nalíčit. Zároveň paletka není nijak extrémně velká a umím si představit s ní i cestovat.


Všechny tvářenky jsou pigmentované tak, jak se na NARS sluší, nemám s nimi nějaký problém co se týče prášení, nebo mizení z pleti. Mně NARS tvářenky vždy vyhovovaly a naprosto je zbožňuji, neboť jsou jemně mleté, vydrží vám věčnost a to nejen v balení, ale i na tvářích. Za mě zkrátka dokonalost, jsem moc ráda, že jsem za paletku těch 1350 Kč dala a pořídila bych si ji klidně znovu. Určitě mám v budoucnu v plánu pořídit si další NARS tvářenky a pokukuji i po očních stínech. Zkrátka já se nikdy netajila tím, že je to jedna z mých nejoblíbenějších značek dekorativní kosmetiky. Yes, I am a #NARSissist!


Jste také NARSissist?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)