Manufaktura: Lípa




Česká kosmetická společnost Manufaktura nedávno vyplnika své regály novou limitovanou kolekcí Lípa a to k příležitosti stého výročí založení republiky. Po jarní limitce Fialce se jedná o podzimně-zimně laděnou záležitost. Ráda bych vám hned ze začátku popsala své nadšení z nádherné vůně lipového květu.


Nemusím asi ani komentovat, jak krásný a nadčasový má Dámská toaletní voda Lípa skleněný flakonek. Decentní, avšak retro potisk dodává produktu punc historie. Vůně obsahuje tóny lipových květů, pivoňky, jablka a vanilky, dále i mandarinky, mošusy a santalového dřeva a jedná se tak o exkluzivní kompozici, kterou já i moje máma naprosto milujeme. Vůně voní sladce, avšak svěže a jemně. Na mé pokožce vydrží od rána do večera a za cenu necelých šesti stovek se jedná o výborný produkt, který už jsem nakoupila jako nejeden vánoční dáreček.


S blížícími se chladnými měsíci sahám po krémech na ruce častěji a častěji. Ideální regenerační krém na ruce s lípou, mandlovým olejem a panthenolem je mým letošním favoritem. Balení je menší, vhodné do kabelky a díky retro uzávěru je opravdu roztomilé. Krém obsahuje nejen výtažek z lipových květů, ale také výživný mandlový olejm, bambucké máslo, ovesný výtažek a panthenol. Jak již klasicky u krémů této značky se jedná o výživné produkty, které se velmi rychle vstřebávají a nevadí mi proto nanášet produkt třeba v kanceláři, kdy potřebuji mít ruce suché a připravené na práci s papíry i cvakání do klávesnice. Navíc s každým namazáním si své kancelářské místečko hezky provoním!


Jelikož se jedná o limitovanou edici připravenou na nadcházející chladné počasí, nepřekvapí nás, že produkt v péči o pleť bude hutnější a výživnější krém. Výjimečný ochranný pleťový balzám s lípou, meruňkovým olejem a panthenolem napomáhá zamezit ztrátě potřebné vláhy a chrání před podrážděním. Podle mě je naprosto vhodný na výlety do hor, nebo přímo zimní sporty. Krém obsahuje výtažky z lipových květů, meruňkového a jojobového oleje, bambuckého másla, panthenolu, ovesného beta-glukanu a vitamínů A, E a C. Na pleti je příjemný, avšak na každodenní použití je pro mě spíše hutnější a až moc výživný. Používám jej tedy občasně, když vím, že má pleť potřebuje zkrátka víc. Každý máme občas takové dny, nebo ne? 


Velejemný sprchový & koupelový gel s lípou a mandlovým olejem zanechává pokožku jemnou, hydratovanou a voňavou. Obsahuje vysoce koncentrované mycí složky na bázi kokosového a olivového leje a cukru, takže se vyhýbá SLES. Navíc díky koncentrovanému složení je jeho spotřeba mizivá a produkt ubývá vskutku pomalu. Tyto inovované sprchové gely jsem si od Manufaktury velice oblíbila.


Používá ještě někdo tuhá mýdla na ruce? Já ano! Je mi líto vyhodit ty roztomilé držáčky a stojánky, které v koupelnách míváme a ráda tam právě tyto voňavé kostky umisťuji. Dnes tyto produkty již ruce nevysušují, naopak bývají vcelku výživné. Zvláčňující jemné rostlinné mýdlo s lípou a mandlovým olejem je přesně takový produkt. Ruce zanechá nevysušené a navíc božsky voňavé. Navíc se jedná o opravdu veliké mýdlo, které vydrží snad věčnost.


Lipový sirup je v těchto podzimních dnech naprostá nutnost a můj největší oblíbenec. S přítelem máme moc rádi klasické šťávy a v průběhu dne si je k pití připravujeme. Tento je díky třtinovému cukru slaďoučký, avšak kvůli výtažkům z lipového květe je obzvláštěný a jeho chuť je unikátní. Vyzkoušejte jej klasicky zředěný s vodou, nebo si jej přidejte do čaje. 


Udržet si naše rty na podzim v kondici je úkol každého z nás. Spotřeba různých balzámů je u mě momentálně enormní. Vysoce pečující balzám na rty s lípou, meruňkovým olejem a včelím voskem je napěchován výživnými a hydratačními látkami, které při pravidelném používání nedovolí, aby mé rty byly vysušené, nebo nedejbože popraskané. Navíc krásně chutná a voní. 

Věřte mi, že tuto limitovanou edici musíte alespoň očuchat!

3 komentáře:

  1. Z této řady jsem si pořídila sůl do koupele a hned po prvním použití bylo jasné, že musím přikoupit další produkty. Ta vůně je přesně můj šálek kávy a chci ji mít všude!

    Sim in the Bubblegum
    Píšu, tedy jsem

    OdpovědětVymazat
  2. Stále čekám až budu mít cestu do Manufaktury a budu se po téhle řadě moct podívat. Jejich kosmetiku miluju a například řada s vínem je úplně perfektní :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Zakoupila jsem tuto edici jako vánoční dárky a obdarovaní byli fakt š'tastní, moc jim to vonělo! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)