Top: listopad



zimních měsících dostává má citlivá sušší pokožka docela zabrat. Mažu se teď po každé koupeli Hydratačním tělovým balzámem od Avéne. Obsahuje příjemnou parfemaci, bleskurychle hydratuje a přitom nelepí. Mohu se proto okamžitě teple obléknout a nemusím chvíli čekat, než na sebe budu moci natáhnotu svetr. Za mě parádní vyživující balzám na tělo, který si definitivně pořídím znovu!


Nedávno jsem učinila docela velký nákup produktů The Ordinary. Okamžitým oblíbencem se stal 100% L-Ascorbic Acid Powder, anev 100% kyselina citronová v prášku, kterou jednoduše přimíchám do každého hydratačního krému, nebo třeba i do šamponu. Produkty této značky zbožňuji. Jsou koncentrované, účinné a stojí opravdu pár korun. Nevýhodou je objednávka ze zahraničí.


Nedávno jsem se seznámila s francouzkou značkou Phytomer, která mě naprosto ohromila. Více vám o ní povím v samostatných recenzích, avšak zatím mohu prozradit, že mikroemulze Oligoforce Advanced obsahuje aktivní mořské ingredience, které jsou pro tuto značku typické. Oligomery a koncentrovanou mořskou vodu, modrou mikrořasu. Tyto látky cílí na tmavé skvrny a vrásky. Textura produktu kombinuje komfort oleje a efektivitu séra. Pleť zesvětluje a intenzivně hydratuje. Po dlouhodobějším používání jasně vidím výsledky, avšak ještě chvilku budu sérum testovat a pak vám sdělím své závěry.


S novinkami Medik8 na e-shopu Medaprex se v poslední době roztrhl pytel. Okamžitě jsem si zamilovala jejich Activated Charcoal Refining Mask. Jedná se o pět pytlíčků s práškem, který smícháte s vodou a vytvoříte si tak svou čistící slupovací masku, která opravdu dokonale voní a tak si její aplikaci vážně užívám. Účinky jsou viditelné hned po prvním použití. Více se dočtete v samostatné recenzi, kterou pro vás mám již přichystanou.

Jaké produkty zbožňujete teď v nastávající zimě vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)