Medik8: Daily Refresh Balancing Toner



Daily Refresh Balancing Toner značky Medik8 je jemné tonikum bez obsahu alkoholu, které je obohacené o komplex aktivních složek čistící pleť od mastnony a stahujících rozšířené póry. pH tohoto produktu odpovídá pH pokožky a maximalizuje tak účinky dalších kosmetických produktů. Toner má zklidňující a hydratující účinek. Produkt obsahuje allantoin, aloe vera, přírodní glycerín, beta glukan, který umí přitahovat vodu a zodpovídá tak za hydrataci pleti a niacinamin, neboli vitamín B3 a vilín.


Produkt jsem se naučila používat ráno pro očištění a osvěžení pleti po spánku. Nanáším klasicky na vatovém tamponku po celém obličeji a nijak produkt nesmývám. V létě jsem již ani následně neaplikovala nějaký hydratační krém, produkt sám o sobě nevysušuje, naopak nechává pleť hezky vláčnou a jemnou. Občasně používám produkt i večer po odlíčení jako závěrečnou péči o svou pleť, ale zvyšuji si tak spotřebu produktu a nemám moc ráda, jakou rychlostí mi ubývá. Za mě super, určitě jej zakoupím znovu, jsem moc spokojená s tím, jak po pravidelném používání tohoto tonika má pleť vypadá. Produkt můžete zakoupit na e-shopu medaprex a to za cenu 440 Kč.


Jaké je vaše oblíbené pleťové tonikum?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)