Too Faced: Hangover 3-in-1 Primer & Setting Spray



Jedna z mých oblíbených značek dekorativní kosmetiky Too Faced nabízí ve své ikonické řadě Hangover produkt 3v1, který snoubuje primer a setting sprej, tedy jedná se o osvěžující bázi a fixační sprej v jednom. Produkt umí být dokonalým základem před nanesením líčení, makeup zafixuje a během dne i osvěžuje. Do tohoto výrobku jsem se zamilovala díky jeho bezsilikonovému složení. Setting spreje zbožňuji, ale sehnat nějaký parfumérkový bez obsahu silikonu je naprosto nadlidské. Tento produkt obsahuje kokosovou vodu a laktobacily a mám díky tomu vážně pocit, že o mou pleť pečuje. Naíc dokonale voní po kokosu, opravdu dokonale! Střička je skvělá, kterásně produkt rozvrtví po celém obličeji a stačí mi jeden až dva střiky. Makeup pak drží celý den a nemusím ani popisovat to dokonalé osvěžení, který tento výrobek umí zajistit. Za mě báječný, báječný sprej, který si chci kupovat do konce života. Škoda jen jeho vyšší ceny, která v Sephoře šplhá až k tisíci korun.


Používáte setting spreje?

1 komentář:

  1. Fixační sprej jsem měla od essence a docela dobrý na tak levnou značku

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)