Manufaktura: Dead Sea



Víte, že česká kosmetická značka Manufaktura zrovna převlékla některé své produkty do nových oblečků? Změna však nenastala jen u balení, ale produkty mají i vylepšená složení. Mně se do rukou dostala kosmetická řada s mimořádně šetrnými recepturami s minerály z Mrtvého moře, přírodními oleji, ovesným beta-glukanem a bezalergenní vůní. Tato řada nabízí péči jemné, citlivé a podrážděné pokožce. Právě blahodárné účinky soli a bahna z Mrtvého moře jsou v této problematice prověřeny už tisíce let. Umí regenerovat, hydratovat a zklidňovat požkoku díky remineralizaci a odstraňování odumřelých kožních buněk. Bahno a sůl umí přispět ke zlepšení pokožky s akné, ekzémem nebo lupénkou. Působí příznivě při revmatických a kloubních bolestech a zmírňují i projevy celulitidy. Vůně celé řady je svěží bezalergenní s jemnými vodními tóny. Měla jsem možnost vyzkoušet vzorek tělových a vlasových produktů z této řady, tak se pojďme podívat, jak jsem s nimi byla spokojená.


Extra jemný sprchový gel se solí z Mrtvého moře, panthenolem a ovesným výtažkem je osvěžující sprchový produkt, který je ideální pro jemnou a citlivou pokožku těla. Složení je postaveno na bázi kokosového a olivového oleje, obohaceného o  regenerační sůl z Mrtvého moř, ovesný beta-glukan a kyselinu mléčnou s výživným mandlovým olejem a zklid ňujícím panthenolem. Co musím pochválit je fakt, že produkt neobsahuje SLES a jeho složení je vysoce koncentrované. Stačí tedy kápnout do dlaní opravdu kapičku produkty a vystačím si s ním na umytí celého těla. Sprchový gel tak vydrží  o 1/3 déle, než běžné sprcháče. Produkt pokožku nevysušuje. Jasně ani ji nějak extrémně nevyživuje, ale nemohla bych říct, že bych po jeho použití cítila nějaké pnutí. Vůně mi byla v horkých měsících více než příjemná. Navíc mám moc ráda tyto typy otevírání kosmetických produktů. Za mě báječný sprchový výrobek, který bych doporučila pro ty, kterým běžné sprchové gely nevyhovují. 


Po koupeli používám pravidelně Výživné tělové máslo se solí z Mrtvého moře, ovesným výtažkem a přírodními oleji. Máslo nabízí intenzivní péči o suché partie jemné, citlivé a podrážděné pokožky. Najdeme v něm kombinaci kakaového a bambuckého másla, mandlového oleje a soli z Mrtvého moře, ovesný beta-glukan a panthenol. Zajímavý je obsah ceramidů, které mají významné regenerační účinky a chrání kůži před nepříznivými vlivy. Tento produkt má hutnější konzistenci, avšak pořád ne tolik jako třeba krém na ruce. Stále se dá ještě dobře a rychle rozetřít a do pokožky se rychle vstřebává, nezanechává ji mastnou. Máslo používám moc ráda po holení, nebo na poraněnou a popraskanou kůži. Za mě báječný produkt a určitě si jej pořídím znovu.


Teď tu mám něco pro ty, kteří mají rádi jednoduchou, ale účinnou vlasovou péči. Extra jemný šampon se solí z Mrtvého moře, panthenolem a ovesným výtažkem je ideální pro jemné, normální až mastné vlasy a ty, kteří mají citlivou pokožku hlavy jako já. Trápí mě již pár let a to především kvůli nepříjemnému svědění. Příčinou bývá nejčastěji použití agresivních vlasových přípravků, UV záření, klimatizace, nebo znečištěné prostředí, hormonální změny a alergie. Složení je stejně jako u sprchového gelu založeno na bázi kokosového a olivového oleje, obsahuje taktéž regenerační sůl z Mrtvého moře, ovesný beta-glukan, mandlový olej a panthenol s kyselinou mléčnou. Produkt dodává vlasům výživu, hydrataci, objem a ochranu. Produkt, ačkoliv neobsahuje SLES, hezky pění a stačí ho opět použít trošku, neboť je koncentrovaný. Vlasy jsou po umytí velice čisté až vržou, avšak zároveň nejsou vysušené. Mým lehce se mastícím a jemným vlasům šampon vyhovuje a opravdu jim dodává objem ukořínků. Navíc jsou vlasy jemně svěže provoněné.


Po zmíněném šamponu aplikuji do vlasů vždy Vlasový balzám se solí z Mrtvého moře, panthenolem a ovesným výtažkem. Tento balzám bych popsala jako regenerační a klasicky se z vlasů po nějaké minutce působení oplachuje. Neobsahuje silikony a je taktéž ideální pro normální až mastnější jemné vlasy. Složení je navíc obohaceno o kreatin. Vlasy jsou po použití opravdu jemné na dotek a hydratované. Zároveň nejsou zatížené a jsou stále hezky objemné. Za mě je spolu s šamponem tento produkt překvapením, které jsem od Manufaktury nečekala.


Produkt, který rozhodně od Manufaktury nemám poprvé je Jemný krém na ruce se solí z Mrtvého moře, panthenolem a ovesnými výtažky. Kupovala jsem si jej s oblibou ještě ve starém provedení a vždy byl mým oblíbencem. Je hezky voňavý, velice výživný avšak se rychle vstřebábá a ruce zanechává krásně vláčné a hydratované. Obsahuje bambucké máslo, mandlový a makadamiový olej, sůl z Mrtvého moře a panthenol s ovesným beta-glukanem. Navíc je teď tento výrobem v menším, skladnějším balení akorát do kabelky. 


Poslední produkt, Jemné mýdlo se solí z Mrtvého moře, panthenolem a ovesnými výtažky, se vám může zdát jako malichernost. Avšak za mě je to vážně parádní produkt. Tohle mýdlo narozdíl od většiny tuhých mýdel pokožku rukou nevysušuje, naopak ji zanechává zvláčněnou a krásně voňavou. Překvapilo mě, jak je produkt velký a jak obecně velmi pomalu ubývá. Určitě se po mýdlech v Manufaktuře ještě podívám. 

Vlastně tedy nemám co této voňavé řadě vytknout. Mé citlivé pokožce těla i vlasů vyhovuje. Velkým překvapením pro měje vlasová péče, od které jsem takové účinky nečekala. Nové obaly mi přijdou roztomilé a k řade svým designem pasují. Vylepšené složení je opravdu inovované, koncentrovanější a účinné látky jsou hned na prvních příčkách ve složení. Prostudujte si jej sami, až si půjdete produkty očuchat do nějakého z Manufaktura obchůdku.

Znáte tuto řadu?

3 komentáře:

  1. produkty z mrtvého moře mám moc ráda :) měla jsem od manufaktury sůl do koupele a ta byla vážně výborná. :)
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na tu celulitidu se určitě budou hodit, zvláště ženám, které jí trpí a mají nějaký důvod, proč neabsolvovat toto. Samozřejmě je tu ještě možnost cvičení, ale bohužel znám jen opravdu malé procento lidí, kterým to na nějakou dobu vydrželo bez toho, aniž by měli pocit beznaděje z toho, že nevidí žádný výsledek, jde to moc pomalu a nebaví je to. Vždycky je ale určitě dobré udělat něco navíc pro svoje zdraví :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)