Top: srpen


Srpen utekl jako voda! Každý víkend jsem cestovala a všední dny trávila v nové práci. Snad chápete, že díky urputným vedrům jsem se prakticky nelíčila a bylo mi to úplně jedno. Užívala jsrem si proto dál spíše pečující a tělovou kosmetiku. I když musdím přiznat, v parfumeriích se zase začínám rozhlížet po limitkách a nových kolekcích a začítám se těšit na podzim!


Netuším, zda je to hormony, nebo tím počasím, ale i v srpnu jsem měla pleť samý pupínek. Sáhla jsem proto po mé oblíbené kosmetice Medik8. Ta přebalila své produkty do nových jednoduchých balení a u některých výrobků také pozměnila složení. Daily Refresh Balancing Toner je produkt, který jsem předtím nikdy neměla, ale zaujalo mě, že se jedná o toner bez alkoholu, který slibuje čištění, osvěžení a hydrataci v jednom kroku, což bylo něco, co jsem v těchto letních měsících opravdu ocenila. Po aplikaci tonika ráno a večer jsem na pleť již nic nepoužívala, maximálně oční gel a lokální péči, taktéž od značky Medik8, na jednotlivé pupínky. Více se o produktu rozepíši, až jej spotřebuji, ale zatím jsem s ním velice spokojená. 


Dostal se mi do rukou originální BeautyBlender. Houbičku na aplikaci makeupu asi nemusím představovat a každý ví, oč se jedná. Tato po namočení opravdu zdvojnásobí svůj objem a je krásně jemná a lehoučká. Produkt jsem v létě používala na aplikaci tuhého korektoru, který díky houbičce vypadá přirozeně a na pleti hezky drží. Za mě palec nahoru a určitě už nemám v plánu sahat po různých napodobeninách. BeautyBlender seženete například v parfumerii Douglas.


Má nejoblíbenější vlasová značka Klorane už nenabízí pouze produkty v péči o vlasy, ale také o tělo! Naprosto mě uchváli sadou sprchového gelu a tělového mléka s obsahem bio másla z cupuacu (čti kupuasu). Toto máslo je v celé tělové řadě zvolené z toho důvodu, že disponuje jedinečnými hydratačními schopnostmi. Z jader této rostliny získává Klorane lisováním za studena máslo botahé na mastné kyseliny, umožňující zadržovat vodu v epidermis. Tělové mléko s vůní ibišku je díky obsahu másla z cupuacu 1, 5x výživnější než bambucké máslo, rychle se vstřebává a nelepí. Sprchový gel téže řady neobsahuje mýdlo a při použití vytváří jemnou pěnu. Oba produkty jsem si užívala celé léto a nemohu je vynachválit. Určitě si musím pořídit i další voňavé varianty tohoto hydratačního dua.


Už několik let používám různé výživy na řasy. Rozhodně po jejich použití vidím výsledky a jsem ten typ ženy, který má rád výrazné řasy. Momentálně používám produkt značky Jalupro. Jedná se o gelový přípravek pro posílení čas Jalupro Enhancer Gel, který obsahuje extrakt z červeného jetele a biomimetický peptid. Kombinované složení podporuje vitalitu a růst řas i obočí. Produkt používám jednou denně na noc a začínám vidět první výsledky. Dám samozřejmě vědět po delší době používání jak se mé řasy mají k světu. P.S. Při objednávání výrobků značky Jalupro zadejte do poznámky kód Fairychain a získejte 15% slevu.


Po tom co jsem v Neapoli spatřila neskutečné záplavy způsobené odpadky si dávám větší pozor na to, kolik spotřebuji plastů. Lush vytváří takzvané nahé sprchové gely, které zkrátka nemají žádný obal až na papír, v kterém si produkt odnesete. Tento gel pojmenovaný Antiope má opravdu zvláštní vůni, na kterou jsem si musela chvilku zvykat, ale pak jsem si ji zamilovala. Líbí se mi, že nevysušuje, naopak zanechává mé tělo hezky hydratované a jemné. Určitě si do Lushe zajdu pro další takový výrobek a doufám, že jich bude v nabídce jen a jen přibývat. Navíc je velice praktický do kufru pro ty z nás, kteří mají problém se vejít do limitu tekutin na letištích.

Jaké produkty jste si v srpnu zamilovali?

4 komentáře:

  1. O originální beauty blenderu taky přemýšlím :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, myslím, že nebudeš litovat. Zvláště pokud ti vyhovují i takové ty houbičky jiných značek. :)

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí ten krok ke změně designu, který provedla značka Medik8 :) Už ji mám dlouho v hledáčku. Pupínky mě také trápí. Sice už ne tolik jako dříve, ale sem tam se nějaký objeví, takže tenhle toner se mi docela zamlouvá. Chystáš článek o Beauty Blenderu? <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď Jejich obaly jso teď jednodušší, čistější. :) K recenzi Beauty Blenderu se snad dostanu co nejdříve, ale ještě chvíli jej chci testovat. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)