Medik8: Blemish SOS



Dnes bych vám ráda představila lokální přípravek na pupínky, který je podle mě opravdová pecka. Jedná se o komplexní přípravek, který je vhodný na problematickou pleť s výskytem akné. Má protibakteriální a protizánětlivý účinek, reguluje tvorbu kožního mazu a zčervenání pokožky. Působením na redukci kožního mazu dochází k redukci projevů akné. Výrobek neobsahuje parabeny, není parfemovaný a nezpůsobuje tak alergické reakce. Už jsem zde psala o předchůdci tohoto produktu, BetaGelu, který získal ocenění za Nejlepší produkt proti akné dle The Beauty Shortlist Award.


Blemish SOS od Medik8 obsahuje kyselinu salicylovovou, azealovou a diovou. Také niacimid, neboli vitamín B3. Produkt aplikuji na jednotlivé pupínky prstem a jemně jej vklepávám. Používám dvakrát denně. Především po nočním použití vidím ráno opravdu rozdíl a to hlavně u takových těch bolavých a velkých, zarudlých boláčků. Přesně s nimi umí tento SOS produkt zatočit na jedničku. Asi jsem se ještě nesetkala s volně dostupným produktem, který by obsahoval takovou koncentraci účinných látek a takto výborně fungoval. Jasně, počítejte s tím, že trošku vysušuje, takže je důležité pleť také hydratovat a opravdu tento produkt používat maximálně dvakrát denně a pouze lokálně. Za mě je však stále Blemish SOS nejlepším lokálním zabijákem pupínků, se kterým jsem se setkala. Stojí 600 Kč a můžete jej zakoupit na e-shopu medaprex.cz.


Jaký produkt na pupínky pomáhá vám?

2 komentáře:

  1. Kupuji, dík za tip :) Já nic účinného na lokální použití zatím neobjevila :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)