Weleda: Kosatcový intenzivně hydratační krém



Kdo zná Kosatcovou hydratační řadu od švýcarské značky Weleda tak ví, že značka nabízí klasicky denní a noční krém a také tento Kosatcový intenzivně hydratační krém, který spojuje denní i noční péči a hydratuje a oživuje pokožku. 


Strukturou je tento produkt lehký, rychle, prakticky okamžitě se vstřebává a udržuje v pokožce vlhkost. Péče podporuje vlastní regulační síly pokožky, normalizuje a podporuje hospodaření s vodou, zanechává pokožku hebkou, zářivou a svěží. Základem tohoto produktu je výtažek z oddenku Kosatce německého v bio kvalitě. Krém je vhodný i pod makeup a líčení, nijak mi necuckuje, vytváří parádní podklad. Je znát, že se jedná vskutku o hydratační, ne vyživující produkt a doporučila bych jej spíše mladší a klidně i smíšené, normální pleti. Jedná o klasicky přírodní produkt od Weledy, který však snese pleť, jenž potřebuje něco lehčího, ne tolik výživného. Já jsem s tímto krémem moc spokojená, navíc mi nezpůsobuje pupínky. Navíc je vhodný na denní i noční použití. Za mě jo, palec nahoru, doporučuji a pořídím si krém znovu a to tady za 349 Kč.


 Jak hydratujete svou pleť v letních měsících? 

4 komentáře:

Děkuji za vaše milé komentáře :-)