Top: říjen



Tento měsíc jsem dobrala doplněk stravy s názvem Artenal značky by Brandeis Clinic. O těchto doplňcích jsem se rozepisovala již tady. Tentokrát jsem zkusila produkt, který je zaměřený na pomoc při bolestech kloubů. Obsahuje 7 účinných látek v silné koncentraci a pomáhá podpočit pohyblivost kloubů, tak jejich ochranu před poškozením a regeneraci. Díky zázvorovému extraktu přispívá ke snížení zánětu kloubů. Dodává kloubům důležitou nutriční podporu a to díky glukosaminu, chondroitinu a komplexu vitamínů a minerálů. Ač mi za měsíc bude teprve 24 let, klouby mě trápí již pár let. Řekla bych, že je to dáno geneticky a tyto trable máme v rodině. Zrovna toto léto mě bolesti opravdu potrápily a to vzhledem k tomu, že aby toho nebylo málo, byla mi léčena hluboká žilní trombóza a tak byl nápor například na nohy ještě větší. Musím říct, že co mě na tomto produktu dostalo je, jak rychle začně působit. Ulevilo se mi asi za deset dní, co jsem začala Artenal užívat. Používala jsem jednu tobolku dvakrát denně, při čemž mi balení vydrželo na 45 denní léčbu. Za mě paráda, jsem vážně moc ráda a doporučuji všem, kteří mají také problémy s klouby ať už v mladém, nebo starším věku. Artenal můžete sehnat tady na Medaprex a to za 479 Kč.


O Instant Lip Comfort Oil od Clarins asi nemusím básnit dlouho. Za mě nejlepší olejíček na rty, který je vyživý, hydratuje a zkrášluje. Pořídila jsem si nové balení a tentokrát v odstínu 02 Raspberry. Krásně voní, hezky jemně rty zabarví a navíc je i ozdobou mé kabelky. Určitě by jej měla vlastnit každý z Vás! Já svůj kupuji v Douglas parfumerii, vždy když je nějaká akci asi za 350 Kč.


Tuhle novinku od Too Faced s názvem Hangover 3in1 Replenishing Primer and Setting Spray jsem si nenechala ujít. Konečně bezsilikonový setting spray i primer v jednom. Navíc obsahuje samé báječné látky jako je kokosová voda, nebo laktobacily! Pro citlivky jako jsem já, parádní. Jen ta cena? V Spehoře za 940 Kč, což nyní bez jejich slev je něco šíleného. P.S. Jsem jediná, kdo zavádí bojkot a zkrátka budu nyní kupovat ostatní high-end značky, než sephorácké exkluzivky?


Dostalo se mi do rukou peptidové sérum proti padání vlasů značky Dermaheal. Hair Concentrating Serum je nelepivé a především nemastící sérum, které používám každý večer a teda zatím musím zaklepat, ale není vůbec špatné! Na kopletní recenzi si ale ještě pár dní počkejte.


Tenhle lak na nehty jsme si na produktové snídani s Mary Kay zamilovaly naprosto všechny! Barva Rosé Blush jakoby volala podzim! Lak navíc krásně drží a já s ním nemám nějaký problém. Za mě jo!


Mým největším oblíbencem poslední doby je tento Bio banánový prášek od značky Allnature. Jedná se o 100% čistý banánový prášek, který je získáván sušením zralých banánů, které přirozeně uzrály na stromech. Banány obsahují vitamíny C, A, B6 a E, dále spoustu minerálů jako je mangan, draslík, železo, sodík, hořčík a zinek. V banánech najdeme samozřejmě ovocné kyseliny, přirozené cukry sacharosu, fruktózu a glukózu a mnohé další látky. Použití banánového prášku je i kosmetické, například já jej ráda míchám s medem a používám jako pleťovou masku, určitě by se z něj dala vyrobit i maska na vlasy. Nejraději však tento prášek používám jako sladidlo do sójového jogurtu bez příchutě, smoothie, těst a kaší. Tento prášek má opravdu chuť jako zralé banány a podle mě je to jednoduché a přírodní ochucovadlo. K sehnání je tady, na stránkách Elixi.cz.

Jaké produkty jste si v říjnu oblíbili?

4 komentáře:

  1. Hmm, tak s tím banánovým práškem jsi mi udělala velké chutě! :D A přidávat ho do jogurtu je bezva nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pozor, můj poslední objev. Přidávat ho do Many! :-)

      Vymazat
  2. Už nějakou dobu uvažuju nad tím sprejem, protože žádnou bázi nevlastním. Právě z toho důvodu, že cpou všude silikony, které já nesnesu a po jednom dni bych měla obličej samý pupínek. Ale ta cena je fakt šílená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to taky tak, proto hledám kde mohu něco bez silikonů. Zatím tohle a Complexion Rescue od Bare Minerals je moje top dvojka. :) Cenu snad raději nekomentovat.. :/

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)