Medik8: C-Tetra Vitamin C Day Cream



Po nějaké době pro Vás mám opět recenzi dalšího z produktů mé oblíbené značky Medik8. Tentokrát se jedná o lehký denní krém, jenž obsahuje stabilizovaný vitamín C, který podporuje tvorbu kolagenu v kůži, čímž ji zpevňuje a redukuje jemné vrásky a rýhy. Vitamín C je také silný antioxidant, který neutralizuje volné radikály vznikající UV zářením. Kombinace vitamínu E, kyseliny hyaluronové a glycerinu poskytuje pleti hydrataci a zachovává přirozenou funkci kožní bariéry. Tento produkt je vhodný pro ty z vás, kteří žádají rozjasnění a antioxidaci pleti, redukci vrásek a hydrataci.


Začnu balením, které je prakticky totožné jako u mého nočního retinolového krému téže značky. Podle oranžovcé barvy však okamžitě poznám, že sahám po vitamínové denní verzi. Krém má od nočního kolegy však naprosto rozdílnou strukturu. Jedná se o lehoučký našlehaný produkt, kterého stačí opravdu trošička a dostatečně tak hydratuje pokožku obličeje. Co se mi na tomto krému líbí je, že je okamžitě vstřebán, nezanechává na pleti nějaký mastný pocit, pleť je však instatně jemná. Produkt jemně citrusově voní, vůně však opravdu není nijak intenzivní a nevadí mi. Bála jsem se iritace, protože vitamín C je na mou pleť občas trošku dráždivý, ale aplikace probíhá bez problému a musím se zaradovat, že mi krém neucává póry a nezpůsobuje akné. Složení není vůbec špatné, možná bych z něj vyjmula glycerin, který osobně moc nemusím, ale jinak se mi nezdá zlé. Já jsem z tohoto produktu nadšená a jsem ráda, žře i přes počáteční skepci mi velice vyhovuje. Vzhledem k jeho lehké konzistenci si umím krém představit jakožto ideální pro všechny typy pleti. Nevýhodou tohoto produktu je cena. Za 50 mililitrů C-Tetra krému zaplatíte 1 195 Kč, avšak jak jsem již psala, krému stačí na jednu aplikaci opravdu troška, takže věřím, že mi nějaký ten měsíc každodenního používání vydrží. Pokud Vás i tak tento vitamínový krém zaujal, můžete se po něm podívat tady, na stránkách Medaprex, odkud své produkty britské značky Medik8 mám já.


Používáte péči s vitamíny?

1 komentář:

  1. Krémy s vitamínem C jsou super, díky za tip na daší z nich. :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)