BES: Silkat Bulboton C1



Bulboton C1 od italské značky vlasové kosmetiky BES je šampon proti vypadávání vlasů. Když jsem vybírala, jaký další šampon budu používat, zaměřila jsem se na fakt, aby produkt neobsahoval silikony a naopak pokud možno nějaké přírodní léčivé složky, jenž by snad mohly padání vlasů zabránit. Tento šampon svěže voní a trochu z něj cítím i rozmarýn. Produkt dobře pění, stačí ho troška nejlepší je nechat ho chvíli působit. Občas, když produkt chvilku vmasíruji do pokožky, cítím jemné brnění. Co se týče účinků, tak s padáním vlasů mi produkt nepomohl, avšak o tom se Vám rozepíši v nějakém samostatném článku o mé alopecii, protože na mou problematiku je takový šampon krátký a především příčina mého výpadku vlasů je jinde. Zdá se mi ale, že se mi rozrostla spousta malých vlásků a celkově mé vlasy rostly docela rychle. Myslím tedy, že na vlasorůst tento šampon vliv má. Celkově se pokožka hlavy cítila fajn. Balení obsahuje 300 mililitrů, což je docela hodně a šampon mi tak vydržel na deset měsíců používání dvakrát týdně, což si myslím je výborné a při ceně něco přes třista korun je to vlastně velmi laciný produkt. K zakoupení je na internetu, nebo ve vybraných vlasových salónech. Šampon tedy mohu doporučit, avšak co doporučím především je zjistit si příčinu vypadávání vlasů, než zbytečně vyhazovat peníze za šampony, které vlastně třeba ani nemusí být určeny na Váš problém.


Co jste v boji proti vypadávání vlasů vyzkoušeli Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)