Biodroga: Protizánětlivý koncentrát



Dnes přináším tip na velký zázrak pro všechny z nás, které trápí pupínky. Ráda bych Vám představila můj nejoblíbenější lokální přípravek na akné. Vyzkoušela jsem jich za svůj život už desítky a prakticky žádný produkt z drogérie nemá jiný efekt, než přílišné vysušení. Na rady ohledně zinkových mastí a jim obdobným přípravkům jsem již alergická. Mně mastě plné vazelíny a parafínu pupínky ještě více zanítí a léčení je pak komplikované. Velice účinná jsou antibiotika od dermatologů, avšak neuzapomínejme, jak je jejich použití pro pleť náročné a také, že pro nás nejsou vždy dostupná.


Díky semináři projektu Beautyblogerky.cz se značkou Biodroga, o které jsem dosud pouze četla. Název společnosti se skládá z pojmu bio - přírodní, neboť přírodní suroviny jsou i dnes hlavním zdrojem pro získání spektra účinných látek pro výrobu kosmetických přípravků. Ty jsou v produktech značky zakomponované do textur v optimální koncentraci. Značka se snaží o minimální používání konzervačních látek, což je vždy plus. Protizánětlivý koncentrát z řady Puran Formula obsahuje jako hlavní látku kyselinu salycilovou a také alkohol, jehož vůni v produktu nezapřete. Na rozdíl od odstatních přípravků se vodička nanáší jakýmsi štětečkem. Tekutá podoba produktu na pokožce okamžitě zasychá do jemného bílého povlaku. Ten si o polštář nijak nesetřete, nezamažete se jím, nemusíte se bát. Je však vhodné produkt používat na noc. Líbí se mi, že ač přes obsah vysušujících látek, nemám pocit, že by extrémně vysušovat a pokožka se špatně hojila, naopak. Menší pupínky do rána mizí, s většími bojuje tak, že to co je v nich buď vytáhne ven, což u mě funguje většinou, nebo naopak pupínek krásně zatáhne a jak kdyby nikdy neexistoval. Vodička dále obsahuje mikro-stříbro, které má antibakteriální, dezinfekční a čistící účinky s dlouhodobým efektem. Výtažky z heřmánku a měsíčku lékařského mírní zčervenání a podráždění pleti. Vzhledem k tomu, že se jedná o kapalný produkt si myslím, že mi vydrží ještě hodně dlouho za což jsem velice ráda. Produkt můžete sehnat tady, za částku 613 Kč, což není nejméně, ale myslím si, že lepší jeden počádný produkt, než dvacet podobných z drogérie k ničemu. 

Jaký je Váš nejoblíbenější lokální produkt na pupínky?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)