Soskin: BB Skin-Perfector Moisturizing Cream



Už tomu bude delší doba, kdy se mi do rukou dostal produkt značky Soskin, což je více než dvacet let stará francouzská značka kosmetiky, která vyvíjí programy omlazení, očištění a zesvětlení pokožky na základě přírodních aktivních látek s dermatologickou a biomimetickou aktivitou. Inspiruje se výzkumy na odhalení schopnosti přírodních složek odvrátit procesy stárnutí kůže. Samozřejmě netestuje na zvířatech.


Toto BB je určeno pro mastnou pokožku náchylnou ke vzniku skvrn. Hydratuje, vyhlazuje a rozjasňuje pokožku, odstraňuje její kožní vady. Není komedogenní a co je pro mě důležité - neobsahuje silikony a konzervační složky. Produkt naopak obsahuje minerální migmenty a matující prášky. Samozřejmostí je SPF 30. Vlastním odstín Light a ač se to na fotografii možná nezdá, je to odstín velice světlý a pro mě vhodný na zimu. Co mě při prvním použití velmi  překvapilo je jeho krycí síla, aneb toto BB podle mě kryje jako leckterý makeup. Struktura je trošku hutnější, ale dobře se roztírá, odstín se pleti přizpůsobí. Jeho finiš je matný a ačkoliv jsem matující efekt nikdy nevyhledávala, musím říct, že jsem si jej poslední dobou při použití tohoto BB velmi oblíbila. Na pleti mi produkt drží do večera a nemám s jeho výdrží žádný problém. Je však vidět, že se jedná o krém na mastnou pleť, neboť já bych podle mého názoru, potřebovala asi větší dávku hydratacde a nedoporučuji krém pro sušší pleť. Naopak věřím, že majitelky opravdu mastné pleti účinky tohoto produktu ocení. Také se mi líbí, že léčí problematickou pleť a naopak mi žádné pupínky nezpůsobuje. Za mě parádní multifunkční produkt, který mám velice ráda. Jeho cena je 605 Kč za 40 mililitrů produktu, což mi nepřijde zas tak hrozné a určitě mám v plánu nějaký produkt značky Soskin do budoucna znovu vyzkoušet. Na BB se můžete podívat tady na stránkách e-shopu Intermedexp.


Máte rádi přípravky konceptu BB? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)