Clarins: Instant Light Lip Comfort Oil



Dnes Vám přináším recenzi dalšího produktu z řady Eclat Minute od značky Clarins. Produkty této řady se specializují na péči o rty a nabízejí například ještě balzám na rty, nebo lesk. Tentokrát ale něco málo o olejíčku na rty. Tyto oleje před nějakou dobou zažili prakticky boom na kosmetickém trhu. Nabízely je i značky v drogériích a k sehnání jsou snad u každého kosmetického stojanu. V době, kdy jsem si tento produkt pořizovala byl v nabídce pouze jediný odstín a to tento, Honey. Dnes jsou tyto olejíčky ke koupi v různých barevných variantách a nebudu lhát, že na nějaký růžový, nebo červený nemám políčeno. Odstín však podle mě nehraje velkou roli, protože olej je slabě pigmentován a verze Honey nezanechává prakticky žádný tint a rty vypadají stále přirozeně zabarvené. Olej však dodá okamžitý lesk a co jse hlavní, tak přináší rtům vysoký komfort, hydrataci a výživu. Rty se instatně cítí hýčkány a pokud je trápí nějaké popraskání, nebo suchost, mám vždy pocit, že je to při nanesení Lip Comfort Oil rychle přejde. Produkt navíc krásně voní, snad i po tom medu. Krásné, minimalistické balení s obřím pádýlkovitým aplikátorem asi nemusím komentovat. Toto se značce Clarins zkrátka povedlo.


Olejíček podle mě patří do kosmetické taštičky každé z nás. Samozřejmě po vyzkoušení tohoto produktu jsem zkoušela i drogérkové varianty a všechny rychle skončili v koši, protože s olejíčkem jako je tento, neměli absolutně nic společného. Z high-end kousků vlastním ještě lip oil značky YSL, ale o tom zase třeba někdy příště. Zkrátka Lip Comfort Oil od značky Clarins doporučuji všemi deseti a jednoznačně se nejdná o můj poslední produkt tohoto druhu. Abych nezapomněla cena tohoto olejíčku se pohybuje okolo 400 Kč.

Používáte olejíčky na rty?

4 komentáře:

  1. Já nepoužívám téměř žádné olejíčky, možná, že bych měla začít :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám mátovou verzi a začala jsem ho používat teprv někdy v neděli. Vyhrála jsem ho v GA, přiznám se, že sama bych ty peníze nedala. Je fajn, ale vadí mi, že mírně lepí a pro mě je ta aplikace trochu složitější, než vytáhnout obyč balzám a jednou rukou ho otevřít a "pod lavicí" nanést. Obal je nádherný, ale prostě za mě méně praktické řešení. Voní krásně po mátě, ale nejsem si jistá, jestli je efekt zázračný. Sama si ho rozhodně nekoupím a vystačím si s jinými balzámy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho naprosto zbožňuju a vždy mi dokáže zachránit rty! Mám doma ten klasický a malinový :)

    OdpovědětVymazat
  4. to balenie! och! čistá krása :) určite by som ho rada skúsila :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)