CareMedica: Oční krém


Už jste si někdy pod oči mazali houby? Já teda ještě ne, i když tentokrát jsem tomu byla už docela blízko. Právě teď totiž používám přírodní oční krém značky CareMedica, který obsahuje výtažky z čínských hub reishi, plamatky zelené a mořských řas.

Tento produkt slibuje hydrataci, rozjasnění a vyhlazení očního okolí. Nejzajímavější je na něm rozhodně to složení bez silikonů, parabenů, minerálních olejů a parfémů. Základ tvoří glycerin, mandlový olej, olej ze simondsie čínské, který disponuje hydratačními účinky, působí proti lupům a umí stimulovat vlasový kořínek a hojit jizvičky po akné. Dále v krému najdeme bambucké máslo, extrakt z čínské houby reishi, plamatky zelné, ženšenu pětilistého, mořských řas a kozince blanitého nebo cistru šedavého. Docela nálož co?


Pěkná nálož je i množství krému, nejsem totiž zvyklá na 30 mililitrů produktu na oční okolí. Budu ho spotřebovávat ještě tak dva roky, a to jej používám dvakrát denně už pár týdnů. Asi vás zajímá, jak takový produkt plný hub voní. A není to nic strašného, je to docela fajn přírodní vůně. Není nějak výrazná a nepříjemná. Krém má příjemnou texturu, dobře se do očního okolí vklepává a zenechává ho hezky hydratované, vyživené. Jasně, pokud budete pravidelně používat oční krém, pokožka okolo očí bude vyhlazenější a budete trošku bojovat s tvorbou vrásek. Osobně nedám na oční krém dopustit už od nějakých svých nácti. Paradoxně jsem ho používala dříve, než klasický pleťový krém.

Za mě jo. Je to opravdu velice příjemný produkt, který sedl i mně, jakožto nositelce kontaktních čoček. Dělá, to co má - hydratuje, vyživuje a postupně oční okolí projasňuje. Je ho hodně, má fajn aplikátor a cena je vzhledem ke složení příznivá. Za 890 Kč můžete oční krém pořídit v Obchodě čínské medicíny

1 komentář:

  1. Veľmi sa mi páči zloženie krémiku. Ja očný krém zatiaľ ešte nepoužívam, ale mám pocit, že by si to moje očné okolie už zaslúžilo. &Hlavne kvôli hydratácií a prevencií vrások.

    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)