Nobilis Tilia: Hyaluronové sérum



Kdo ještě dnes nemá ve své kosmetické rutině sérum s kyselinou hyaluronovou? Ten možná jen nenašel to pravé, které by mu vyhovovalo. Pamatuju časy, kdy jsem se HA vyhýbala. Teď vím, že to ale bylo kvůli nevhodným produktům, nebo protože jsem ještě nevěděla, jak tuhle látku správně zařadit do své každodenní péče o pleť. Není to totiž tak jednoduché a občas použití téhle látky může být i kontraproduktivní.

Každopádně představuji vám své nejoblíbenější sérum s kyselinou hyaluronovou od přírodní značky kosmetiky Nobilis Tilia. Ta do séra vložila i extrakt z přesličky, která díky obsahu křemíku podporuje pružnost pokožky. Složení je jinak prosté: voda, kyselina hyaluronová, extrakt z přesličky, panthenol, glycerin, sorban draselný pro konzervaci a přírodní vonná složka phenethylalcohol. Produkt voní opravdu jemně, přirozeně. Asi bych byla radši, kdyby tam ta poslední složka vůbec nebyla, ale tahle přírodní varianta je ještě v pohodě a nevadí mi. 

Na tomhle séru se mi líbí, jak je jemňoučké, vhodné i pro citlivou, poničenou a aknózní pleť, ale skvěle z něj budou těžit všechny typy pleti. Produkt dodá pokožce vláhu, hydratuje a regeneruje. Nezapomeňte sérum aplikovat na vlhkou pleť a potom ho vždy překrýt krémem. Pokud na sebe sérum nebude vázat vodu z nějakého krému, bude si ji brát spíš z pleti a tak pokožku dehydratovat. Prosím, nepoužívejte tedy jen tohle sérum samotné. Produktu používám ráno i večer pár kapek, tak tři, a to na vyčištěnou a tonizovanou pleť. Po tomhle séru pak dávám další aktivní látky, krémy a oleje. 

Nevýhodou je, že opravdu rychle ubývá a tohle 20 ml balení mi vydrží tak měsíc. Doporučuji tedy větší variantu produktu. Věřte mi, mizí to rychle. Za menší verzi Hyaluronového séra zaplatíte asi tři stovky na e-shopu NuSpring.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)