Biologique Recherche: Creme VG Derm

Creme VG Derm byl prvním krémem francouzské kosmetiky Biologique Recherche, který jsem vyzkoušela. Když jsem si jej domů odnášela v té krásné taštičce a ještě v tramvaji si o něm googlila, byla jsem naštvaná. Jak může tenhle super výživný a mastný krém, určený pro suchou pleť, pomoci mojí ucpané a aknózní pleti? Navíc stojí majlant a já si jej ani nevyzkoušela, určitě mi nesedne. S takovými myšlenkami jsem domů dojela a poprvé se s ním namazala. 
biologique recherche creme vg derm recenze
Tento produkt poskytuje intenzivní hydataci, botahou krémovou texturu, a to díky obsahu omega 3 a 6, regeneračním výtažkům z mléka, peptidům, colostru a extraktu centella asiatica. Jak můžete vidět na fotce níže, složení není opravdu vůbec špatné. Krém má klasickou trošku kvasnicovou vůni, je třeba jej do pleti trochu vmasírovat, rozhodně se hned nevsákne, je vskutku spíše mastnější, ale nejste po něm umaštění, to zase ne. Je to k podivení, ale tenhle krém mi vyhovoval. Teda takhle. Asi jsem opravdu potřebovala trošku pleť vyživit, dostat po všech těch anti-akné procedurách zase do kondice. Ale zase mi nepřišlo, že by byl hydratační. Vyživující, to jo, ale ne hydratační. Zase na druhou stranu má pokožka byla extrémně dehydratovaná především kvůli předpisovému retinoidu, takže otázkou také je, zda by ji něco vůbec zhydratovalo. A to co m trápilo nejvíce je, že je těžší, je hutný a mám pocit, že mi ucpává póry. Vyměnila jsem ho proto za ikonický Placenta krém. Až po tom, co jsem tento krém téměř celý spotřebovala mi došlo, že jsem vlastně VG Derm milovala a jak skvělý byl. Klidně si jej pořídím znovu, především v zimním období. Za mě je rozhodně lepší, než slavná Placenta, u které si účinků nějak nemohu všimnout. Ale také vám o ní jednou povím (tady).

biologique recherche creme vg derm recenze

Creme VG Derm seženete pouze v salónech, které s kosmetikou Biologique Recherche pracují.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)