Biologique Recherche: Creme Placenta



Creme placenta francouzské značky Biologique Recherche je snad nejikoničtějším krémem této společnosti. Jedná se o intenzivní pleťový (noční i denní) krém, který je určený především k regeneraci pleti po akné a sjednocení tónu pleti po pupíncích. Slibuje hydrataci a výživu mastné pleti nebo pleti s nedokonalostmi. Obsahuje oligopeptidy placenty, které mají hojící a reparační účinky, stejně tak výtažek centella asiatica, která navíc umí pleť chránit před viry a bakteriemi. Produkt obsahuje také antioxidanty, které zvyšují produkci kolagenu a oblíbený niacinamid

Úplné ložení Creme Placenta: Water (Aqua), Propylene Glycol, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Stearic Acid, Palmitic Acid, Triethanolamine, Lanolin Oil, Phenoxyethanol, Niacinamide, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-33, Ascorbic Acid,Yeast Extract (Faex Extract), Fucus Vesiculosus Extract, Hedera Helix (Ivy) Leaf/Stem Extract, Betula Alba Bark Extract, Equisetum Arvense Extract, Centella Asiatica Extract, Hydrolyzed Placental Protein, Ethyl hexylglycerin, Carbomer 


Krém opět (jak už je u Biologique Recherche zvykem) trochu výrazněji voní. Značka totiž nepoužívá parfemaci, produkty mají vůni přirozeně po složkách, ze kterých jsou vyrobené. Někomu může tahle zvláštní vůně vadit, mně přijde fajn. Krém se mi zdá trošku těžší, rozhodně je hutnější. Hůře se roztírá, ale nakonec se vstřebá a nezanechá nějaký umaštěný film. Možná jen chvilku po aplikaci. Problém je v tom, že on se vstřebá dost a pro mě není dostatečně hydratační a vyživující, obzvláště na noc. Pro mastnou pleť ale může být naprosto dostačující. Akné skutečně nezhoršuje a mám pocit, že pomáhá pleti s regenerací. Je ale opravdu hutný a může ucpávat póry, což je nejspíš můj případ. Byl to fajn krém, ale za ty peníze raději zkusím příště zase nějaký jiný. Nespatřila jsem u něj totiž nějaké zázraky a více spokojená jsem u této značky byla s Creme VG Derm. Jsem docela zvědavá, jaký pleťový krém si odnesu ze své příští návštěvy salónu.


Produkty značky Biologique Recherche seženete pouze v partnerských salónech této značky. Tento krém je v současné době upgradován a v nové formulaci bude prodáván pod názvem Créme Iso-Placenta.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)