Biologique Recherche: P50 400 PIGM

Kdo ještě nezaznamenal popularitu francouzské značky Biologique Recherche, jakoby nebyl. Je založená na laboratorních výsledcích a svůj více než čtyřicetiletý věhlas si získala efektivitou produktů, koncentrovaných botanických, mořských a biologických ingrediencích, přirozené parfemaci, postupech a procedurách. Zvláštností je, že její produkty seženete výhradně v partnerských salónech, a to po konzultaci s odborníkem, čímž se vyhnete tomu, že byste si zakoupili nevhodný produkt, utratili spoustu peněz za něco, co by vám asi ani nesedlo. Peníze totiž u této značky řešit budete, rozhodně není nejlevnější.

Nebudu zastírat, že jsem se pro návštěvu salónu rozhodla právě kvůli vlivu sociálních sítí. Influenceři se předháněli v tom, kdo používá Biologique Recherche a začala jsem vnímat spousty pozitivních recenzí na produkty, které dělají až zázraky s akné. Před rokem, kdy jsem začala poprvé tuto značku oťapkávat, jsem žila v opravdu nešťastné kůži. Byla velmi aknózní, ucpaný pór vedle druhého, do toho neskutečně suchá a loupající se díky předepsaným retinoidům. Svou pleť jsem nesnášela, každé ráno při líčení mi ukáplo alespoň pár slz. V noci mě pupeny bolely a krvácely. Ovlivňovala můj soukromý, ale i pracovní život. Říkala jsem si, že nemám co ztratit, možná budu peněz litovat, ale možná to změní moje bytí. A jak to dopadlo?

Navštívila jsem tedy pražský salón Synergy Beauty Clinic, kde s kosmetikou Biologique Recherche pracují. Tento salón jsem zvolila z toho důvodu, že za ošetření lze platit pomocí benefitů, které mi zaměstnavatel docela štědře vyplácel (před koronavirovou krizí, teď s nimi máme tipec). Objednala jsem se na diagnostiku pleti a nějaké základní ošetření pro aknózní pleť. Z diagnostiky jsem odcházela zničená, respektive - výsledky byly horší, než jsem čekala. Pleť byla hloubkově dehydratovaná, přitom velmi mastná, se spoustou pigmentací a hlubokých vrásek. Ošetření probíhalo jinak, než jsem byla zvyklá. Je velmi založené na masáži, jemném ošetření, prakticky neproběhla žádná extrakce, paní kosmetička mi aplikovala spoustu výživných a hydratačních masek - žádná vysušující jílová a rasování pupínků. Jak říkám, zcela jiné ošetření než na která jsem byla zvyklá chodit. Stejně tak mi doporučila používání produktů, na které jsem dosud nebyla zvyklá a můj mozek takové mastné a hutné produkty odmítal. Ale řekla jsem si, že možná je třeba změnit přístup a opravdu zkusit bojovat se svou pletí jinak. Šla jsem do toho, odnesla si produkty za tisíce a má pleť se začala měnit. Ráda bych zdůraznila, že produkty by byly doporučeny, nikdo mě do jejich koupě nepříjemně nenutil.

Dnes bych vám ráda představila stěžejní produkt mé péče. Péče o pleť dle Biologique Recherche je založena na odlíčení (pomocí micelární vody a dvoufázového odličovače očního okolí), čištění (pleťovým mlékem), tonizaci (ikonickým produktem P50, nebo nějakou z jeho variant), sérech a krémech. Produkt, který podle mě změní vaši pleť k nepoznání je právě ona P50

Jedná se o nejslavnější vyrovnávací exfoliant, který urychluje proces exfoliace epidermis a rekonstrukce epidermální ochrany. Kůže se zpevní a může plnit své ochranné funkce, zvýšit regenerační potenciál. Reguluje nadměrnou sekreci mazu, hydratuje a pomáhá udržovat přirozené kyselé pH pleti. Můžete ji používat ráno i večer, zajímavé je, že se do pleti vťupkává, abyste si zbytečky odumřelé kůže nešmrdlali po pleti. Je nabízena ve více variantách, mně kosmetička doporučila verzi P50 400 PIGM - podle mě jemnější verze této exfoliační vody, která má opravdu báječné složení. Přesvědčte se sami.

Ingredients (Lotion P50 PIGM 400): Water (Aqua), Glycerin, Niacinamide, Sodium Gluconate, Lactic Acid, Sodium Lactate, Lactobacillus/Wasabia Japonica Root Ferment Extract, Magnesium Chloride, Mandelic Acid, Phytic Acid, Citric Acid, Gluconolactone, Magnesium Sulfate, Propylene Glycol, Palmaria Palmata Extract, Levulinic Acid, Salicylic Acid, Sodium Salicylate, Spiraea Ulmaria Extract, Vinegar (Acetum), Sodium Levulinate, Phenoxyethanol, Alcohol Denat., Microcitrus Australasica Fruit Extract, Prunus Persica (Peach) Leaf Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Ascorbic Acid, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract.

Gró téhle vody tvoří AHA, BHA i PHA kyseliny, jako je kyselina mléčná, kyselina jablečná (právě po octu tak trošku tahle voda voní), kyselina citronová, salicylová a glukonakton. Najdeme zde ale také oblíbený niacinamid a spoustu extraktů.

Tahle nejnovější verze P50 je jemná, ale účinná. Je obohacena o aktivní látky klasické P50, ale také obsahuje rozjasňující a antioxidační látky. Díky kombinaci flavinoidů a extraktů z wasabi tahle verze umí bojovat s pigmentací. Reguluje syntézu melaninu a přitom pokožku chrání. Při prvním používání doporučuji lehce na tamponku zředit vodou, nebo používat občasně. První výsledky jsem viděla snad už po týdnu této kosmetické rutiny, po téměř roce musím říct, že má pleť je jiná, pořád nedokonalá, ale rozhodně jsem v ní šťastnější. Vyzkoušela jsem spousty jiných exfoliačních vod, protože AHA kyseliny jsou něco, co mé pleti skutečně dělá dobře. Ale ještě jsem nenašla nic, co by bylo takhle dokonalou směsicí AHA, BHA a PHA. Vždy když si myslím, že mám jiný levnější a výkonnější produkt, po nějaké době prozřu a stejně se vrátím k tomuhle a má pleť to okamžitě pozná. Že tahle voda funguje si všimnu jako první na čele, které se mi vypne a neobjevují se na něm ucpané póry. Až později tento efekt zpozoruji i na tvářích. A co se týče pigmentace, tak podle mě tahle voda nejlépe bojuje s takovými těmi růžovými flíčky po akné, ty mizí opravdu rychle a ty klasické pigmentové skvrny po několika měsících prakticky nemám. Výsledky aplikace této vody byste měli zaznamenat po padesáti dnech, právě proto se jmenuje P50. "P" jako peeling a "50" je počet dnů, který reprezentuje dva epidermální cykly pro jemnou, ale efektivní exfoliaci.

Po tomto produktu používám séra značky Biologique Recherche a krém. Pleť jsem se naučila čistit pomocí pleťových mlék, zde střídám tuto značku s levnějšími variantami a myslím, že to opravdu pomohlo mé utrápené pleti, i když mi to zprvu přišlo jako nesmyslné a divné. Zkrátka já zatím v rutině  touto značkou zůstávám. I když je můj boj s akné na delší čas a spoustu dalších peněz, zatím jsem takto spokojená. Příště vám ráda představím další produkty, které jsem od Biologique Recherche vyzkoušela.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)