khádí: Natural Hair Color



Nikdy jsem si vlasy nebarvila. Kromě nějakých přelivů v mých nácti jsem to vlastn nepotřebovala. Mé tmavě hnědé vlasy vypadaly dobře samy o sobě a neměla jsem potřebu je ještě více vysušovat. Avšak s příchodem dvacítky se začaly především na vrchu hlavy objevovat první šediny. Teď v šestadvaceti jich mám už nespočet. Pořád však nesahám po klasických chemických barvách na vlasy a používám ty založené na základě henny. Jsou přírodní, vlasy neničí, naopak je obalí a chrání před nepříznivými vlivy. A nemyslete si, neznamená to, že šediny nezakryjí dostatečně a na dlouhou dobu. Naopak.

Mojí nejoblíbenější přírodní barvou na vlasy je tato Natural Hair Color ve verzi dark brown od khádí. Její použití není o nic složitější, než u klasické barvy z drogérie. Smícháte prášek s teplou vodou, vytvoříte pastu a tu nanesete na vlhké vlasy. Pak vlasy zabalíte do fólie a ručníky a počkáte. Za mě je nejlepší čekat tak dlouho, jak jen to jde. Barvím si vlasy v den, kdy vím, že budu celý den doma, uklízet, učit se, pracovat a smyju barvu až po několika hodinách. Platí totiž, že čím déle necháte barvu působit, tím bude intenzivnější. Vymývání barvy chvíli zabere a po tomto mytí si vlasy nešamponuji, většinou to dělám až v další "mycí den". Také je běžné, že prvních pár mytí hlavy budete mít lehce zbarvené ručníky, čemuž lze předejít používáním tmavých ručníků. Jinak jde henna dobře vyprat, stejně tak odstranit z kůže. Ve vlasech mi drží a většinou si vlasy barvím jednou za půl roku, kvůli odrostům. Jo a na mé tmavé vlasy chytá krásně, přirozeně, ne extrémně teplým podtónem - prostě přesně tak, jak si představuji.

Já jsem s touto přírodní barvou moc spokojená a nemám tendenci hledat jiné značky henny. Naopak, ráda bych si jednou pořídila od khádí i šampon, nebo olejíčky. Produkty si pořizuji na e-shopu nu spring a cena se pohybuje kolem dvou stovek. Nutno dodat, že jedno balení mi na vlasy mé (ne)hustoty dává tak na tři aplikace.


Jak si barvíte vlasy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)