Top: říjen



Hledala jsem co nejjednodušší gel na ranní očistu pleti, který by pokožku zbytečně nevysušoval a připravil jí na aplikaci dalších přípravků. Low pH Morning Gel Cleanser or korejské značky Cosrx to zatím plní dokonale. Sice má zvláštní vůni, ale kůže je umytá a přitom vláčná. Za mě paráda!


Toto je má už třetí lahvička Amino Acids + B5 od The Ordinary. Jedná se o tekutinu, která je napráskaná rozličnými amino kyselinami, které podporují tvorbu kolegenu v pleti a podporují její regeraci. Produkt pleť nijak nezatěžuje, jen pleť úžasně vyživuje. Nanáším každé ráno a večer jako krok po tonizaci nebo po vyčištění pleti. A už hážu do košíku další lahvičky do zásoby! 


Před měsícem mi vypadla plomba a než jsem se v Praze dočkala zubního ošetření, chtěla jsem svou dutinu ústní něčím ošetřovat, abych zábránila nějaké infekci. Zvolila jsem Ústní vodu od značky EcoHeart, 100% přírodní produkt bez chemie a složitého složení. Tato voda obsahuje olivový, kokosový, arganový olej i olej z černého sezamu, také olej lněný a peprmintový. Dále v ní najdeme vitamín C, skořicový, hřebíčkový extrakt a extrakt z lapača. Právě výtažek z hřebíčku pomáhá proti bolesti a hojí poranění a infekce. Extrakt ze skočicovníku je účinný proti zápachu s úst. Co vám budu povídat, voda má svou specifickou chuť i vůni dle zmíněných bylin, ale při jejím používání mám pocit, že opravdu dezinfikuje a zároveň léčá dásně. Značka EcoHeart nabízí ještě jednu variantu ústní vody s mátou a eukalyptem, po té na nu spring sáhnu zase příště! Jo a velký plus dávám za skleněnou láhev.


Tento malý kontejnerek Protiny Polypeptide Creme od Drunk Elephant jsem si přivezla z Ameriky. A bože miluju ho! Je to jeden z nejlepších výživných, avšak nemastných krémů, které jsem zkusila. Až vypotřebuji všechny své krémy (a že jich mám), určitě sáhnu po plném balení tohohle. Už se nemůžu dočkat!

Co jste si v říjnu zamilovali?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)