Youth To The People: Peptides Superfood Eye Cream



Už tomu bude delší doba, co jsem vám přinesla recenzi na čistící gel americké kosmetické značky Youth To The People. Dnes pro vás mám článek o očním peptidovém krému s nejdelším názvem vůbec: Aloe Sunflower Oil Peptides Superfood Eye Cream. Jedná se o výživný produkt určený k péči o oční okolí, které oživuje a viditelně zjemňuje vzhled jemných vrásek. Produkt obsahuje kombinaci aktivních látek s obsahem superpotravin jako je aloe, kadeřávek, slunečnicový olej a další řady vitamínů. Obsažený tripeptid 5 je známý svými schopnostmi vyhladit vrásky a jemné linky, zvýšit produkci kolagenu a zlepšit elasticitu pleti, zkrátka zabraňovat stárnutí pleti. Kyselina hyaluronová již trradičně poskytuje pleti hydrataci.

Krém má podle mě vážně dobré složení. Má krémovou konzistenci, která se dobře vstřebává do pokožky pleti a zanechává ji vyživenou a hydratovanou. Produkt jemně voní. Aplikuji jej ráno i večer a stačí mi použít opravdu malé množství. Po měsících používání rozhodně vidím, že mé oční okolí je nacucané vláhou a v dobré kondici bez jemných vrásek, které se mi tvoří na vnějším oční koutku. Určitě si krém pořídím znovu, okamžitě se vyšplhal na žebříček mých nejoblíbenějších očních produktů. K sehnání je v Sephoře za 890 Kč. 


Znáte tuto americkou značku?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)