Youth To The People: Age Prevention Superfood Cleanser



V našich Sephorách se před nějakou dobou objevila nová značka Youth To The People, která byla vytvořena tak, aby splnila jednoduché poslání - využít superpotraviny a všechny jejich výhody poskytnout v péči o pleť. Z nabídky, která je u nás k dostání mě okamžitě zaujal čistící gel Kale + Green Tea Spinach Vitamins aneb Superfood Face Wash se zajímavým složením o kterém jsem si říkala, že musí stát za to. A taky jo! 


Produkt má skleněnou butilku, která působí bytelným dojmem, na pohled je balení minimalistické a hezké. Praktickou pumpičku nemusím vychvalovat dlouho, stačí jedno stlačení a mám přesně kolik chci produktu na svém Foreu Luna co by dup. Gel příjemně jemně voní, avšak nijak zásadně a vůni z pleti necítím. Produkt krásně pění a pleť je po opláchnutí vodou hezky čistá a především nevysušená. Většinou obsahují takové nevysušující gely nějaké hydratační látky, nebo oleje, které mi pak pleť zanáší a způsobují pupínky. U tohoto gelu tomu tak není, glycerin je ve složení až na posledních místech a za to jej zbožňuji. Produkt používám především ráno, ale skvělý je i ve finální části odličovací rutiny. Opravdu kvalitní složení je zde znát a navíc má produkt obsahovat vysoký obsah atioxidantů - špěnát, zelený čaj, vojtěšku a kombinaci vitamínů A, C a B5.


Nevýhodou je jistojistě vyšší cena, která se pohybuje kolem 790 Kč, ale klidně ty peníze za tenhle produkt znovu vysolím a co víc, mám v plánu si pořítid i jejich krém na oční okolí a pleťovou masku. Jen musím chvíli šetřit..

Zamilovali jste si nějaký produkt natolik, že jste ochotni si připlatit?

1 komentář:

  1. Já jsem si zamilovala akorát sérum, není sice nějak extrémně drahé, ale má pouze 15 ml a cenu kolem 400,- .. takže za takový drtek se mi to dávat nechce, ale výsledky jsou super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)