Top: září




Nedalo mi to a musela jsem si pořídit paletku tvářenek z kolekce NARSisst Wanted Cheek Palette I od NARS. Jedná se spíše o studené a korálové odstíny, které jsou naprosto dokonalé a všechny mi sdí jako poklice na hrnci. Všechny jsou matné až na jeden odstín a druhý spíše rozjasňující zlatý pudr, který samozřejmě používám jako rozjasňovač jak na lícní kosti, tak na oční víčka. A bože miluju tuhle paletku, která má obrovské zrcátko a nádherný design. Vzala jsem si ji k přítelovi, takže mi teď u něj žádná barva nechybí a mohu každý den rozmýšlet, kterou na sebe aplikuji. Brzy čekejte celou recenzi. Jo a málem bych zapomněla, yes I am a #NARSissist


Manufaktura přišla s novou retro řadou, která čerpá své účinky a vůni z lípy. Celá kolekce má povedený design, avšak podívejte se na flakonek této vůně! Je nádherný, čistý a opravdu mi připomíná staré dobré časy u babičky. Tato vůně je sladká a zkrátka lipová. Doporučuji všem ji v obchůdku očichat, já už pořídila jednu i jako vánoční dárek a tou svou se voním denodenně.


Ještě jste neslyšeli o Foamie? Jedná se o docela unikátní houbičku, která v sobě má zabudované mýdlo. Stačí namočit a už pěníte, mažete a myjete. Tato mocca peal verze má jednu stranu houbičky exfoliační a tak slouží jako peeling. Já s sebou houbičku vzala do Barcelony, protože je výborná na cestování a nepočítá se do tekutin. Vydržela mi zhruba na třicet umytí a božsky voněla. Ještě mám v zásobě jednu ovocnou variantu, tak pak dám vědět! 


Arganový olej je klasika. Používám jej na pleť i tělo, občas i do vlasů i když na ně mi přijde docela hutný a těžký. Tento vlastním od české značky kosmetiky Vivaco, která mě vážně dostala. Pochází totiž z Hradce Králové, od kterého jen kousek jsem několik let žila a Hradec tedy dobře znám. Momentálně zkouším více produktů této značky, která má naprosto lidové ceny a boží složení výrobků.


Co by to bylo za návštěvu Milána, kdybych si neodvezla alespoň jeden produkt od místní kosmetické značky KIKO. Sáhla jsem po BB Creamu ze zelemné bio řady, která mě zaujala svým bezsilikonovým složením. Vlastním odstín číslo jedna, který je docela do růžova, ale jinak je fajn a krém moc ráda používám. Kryje docela obstojně a také pleť hydratuje. Jestli budete chtít, sepíšu vám o něm víc.

Jaké produkty zářily v září u vás?

6 komentářů:

  1. Hezké produkty, ta palekta se mi líbí moc!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, ta houbička mě opravdu hodně zaujala, ještě jsem o ní nikdy neslyšela. A že má své ovocné dvojče? Wow. Těším se na recenzi!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verzí je dokonce více, jestě aloe vera vůně a také jedna varianta pro pány! :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)