Dermacol: Make-Up Cover



Mám za to, že Dermacol Make-Up Cover je jedním z prvních produktů, který jsem na tomto blogu, před mnoha lety, recenzovala. Asi tedy nemusím zmiňovat, že se jedná o vůbec první makeup, který byl v Evropě a možná i ve světě vyrobený a to už v roce 1966. Vznikl půsovdně jakožto krycí make-up pro potřeby filmového studia na Barrandově a od té doby je prodáván pro potřeby filmařů i do Hollywoodu. 


Make-up disponuje krémovou konzistencí s velmi vysokým obsahem pigmentů zakryje barevné nedostatky pleti, ale i vyrovná povrch pleti. Finish tohoto produktu je matný. Výrobek dokonce poskytuje ochranu před UV zářením. Osobně tento produkt nikdy nepoužívám jako klasický make-up na celou pleť, ale pouze na lokální místa jakožto korektor. Produkt musí být nanášen na hydratovanou a připravenou pleť, jinak zdůrazní každou šupinky a vrásku a také pleť podle mého názoru trošku vysušuje. Avšak jestliže věnujete péči před jeho nanášením a jeho samotnou aplikaci neodfláknete, odvděčí se vám opravdu kvalitním a dloutotrvajícím zakrytím vašich nedokonalostí. Za mě je to produkt, který se vyplatí mít pro případy nouze doma. Navíc se vyrábí v několika barevných odstínech, ze kterých si opravdu musíte vybrat. Cena se pohybuje pod třemi stovkami korun.


Máte doma Make-Up Cover?

7 komentářů:

  1. Už ne, ale měla jsem oba a míchala si odtín. Pamatuji si kolem roku 2008 jak všechny holky používaly jen ten tmavý odstín :D takže vypadaly jak pomeranč s paštikou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha joo máš pravdu! :D Já jsem si speciálně jela do Prahy do nějakého jejich butiku pro ten nejsvětlejší, protože v drogériích byl jen jeden.

      Vymazat
  2. Nevím proč, ale hodně mi tento produkt připomíná krycí mastičku z lékárny. Aknecolor nebo jak se to jmenovalo. Dva odstíny a 13 leté holky byly spokojené, že mají makeup :D a z toho důvodu mě tenhle vůbec neláká :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha chápu! :D Dnes má ale temnhle produkt docela dost odstínů, myslím nějak k dvaceti, jen nebývají všechny v drogérii..

      Vymazat
  3. Tenhle hodně krycí make-up znám, ale nikdy mě koupě nelákala. Nemám ráda ty moc krycí make-upy :-( dost to odsuzuji, chudák pleť.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto jak píši, ideálně používat jen jako korektor. :)

      Vymazat
  4. Taky jsem ho kdysi měla a nebyl špatný, ale nebylo to ono. Víc mi vyhovuje minerální make up . V něm jsem našla přesně to, co jsem hledala. Krásně se nanáší, roztírá a hlavně mi vydrží až do večera. A to i v létě, kdy dostává fakt zabrat :-D .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)