Vichy: Peptide-C Ampule



Vždycky jsem ujížděla na aktivních látkách v kosmetice. Vlastně jedu snad na všech aktuálně populárních: retinoidy, AHA, BHA, HA, PHA, niacinamid, ale poslední dobou (především s příchodem prvních jarních paprsků) opravdu zbožňuju vitamín C. Zmíněné aktivní látky mi totiž pleť daly skutečně dohromady, poradily si s akné i stopami po pupíncích, a teď si užívám benefity něčeho tak prostého, jako je vitamín C. Prostého berte s nadsázkou, ono to s ním totiž není tak jednoduché. Je velice těžké vytvořit stabilní kosmetický produkt s vitamínem C. Aby jen tak nezoxidoval a neztratil všechny své benefity, kvůli kterým ho na své pleti chceme, přišla značka Vichy s fungujícím řešením této problematiky. Uzavřít kyselinu askorbovou do ampulek z jantarového skla. Hermetické balení totiž slouží k ochraně aktivních látek před zmíněnou oxidací a uchovává tak produkt čerstvý.

Složení Peptide-C ampulí je minimalistické, bez barviv a alkoholu. Produkt obsahuje jen 10 složek. V hlavní roli je zde zmíněný 10% vitamín C v podobě kyseliny askorbové, který stimuluje regeneraci buněk a umí zesvětlovat pigmentové skvrny. Miluju ho v zimním období, protože mám pocit, že "vyzmizíkuje" všechny neduhy z léta a připraví mi pleť na další letní sezónu. Dále jsou zde obsažené peptidy, krátké fragmenty proteinů, jež jsou schopny bojovat proti ztrátě kolagenových vláken a stimulují jejich tvorbu. Produkt obsahuje také kyselinu hyaluronovou, složku, která na své molekuly umí vázat molekuly vody a viditelně pokožku hydratovat, ale také dokáže "s sebou vzít" ostatní aktivní látky trošku hlouběji do pokožky. Vše je doplněno termální vodou z Vichy.

Složení:

AQUA / WATER - ASCORBIC ACID - BUTYLENE GLYCOL - DIPROPYLENE GLYCOL - GLYCERIN - SODIUM HYALURONATE - HYDROLYZED RICE PROTEIN - HYDROLYZED HYALURONIC ACID - HYDROLYZED LUPINE PROTEIN - PENTYLENE GLYCOL

Ampule se mají používat ráno i večer po dobu deseti dní. Jedna by vám měla vydržet na dvě dávky. Otevřená může být po dobu 48 hodin. Mně ampule vystačí naprosto s přehledem na tři dávky, takže jsem kúru používala dokonce měsíc, vždy ráno. S ampulemi jsem neměla problém, použila jsem je na vyčištěnou, tonizovanou pleť, ještě před nanesením dalších hydratačních sér a krémů. Nekombinovala jsem séra s dalšími aktivními látkami, jako jsou retinoidy. Pokud je vaše pleť citlivá a nejste zvyklí kombinovat aktivní látky, používejte ampule samotné, maximálně s hydratačním sérem a krémem. Skleněné ampule mi vyhovují. Jasně, nejsou nejpohodlnější na použití, ale nevadí mi, rozpůlím je pomocí prstů v ručníku. Nepoužívám ani přiložený aplikátor, produkt dávkuji rovnou do dlaně z ampule. Pokud si připadáte jako nešika, využijte plastového aplikátoru, který má navíc uzávěr, kterým produkt zase chráníte před vzduchem.

Co se týče výsledků, nemám co dodat. Za mě je tohle opravdu kvalitní produkt, se kterým po pár dnech uvidíte výsledky. Má pleť je projasněná, hydratovaná a krásnější. Červené skvrnky po akné jsou fuč. Nemluvě o tom, že vitamín C chrání mou pleť v průběhu dne proti volným radikálům a negativním účinkům UV záření. Značka Vichy nabízí ampule ve dvou variantách - zmíněnou verzi s peptidy (účinnou proti vráskám) a variantu s kyselinou glykolovou, která má extra bojovat proti pigmentaci. Tenhle produkt si rozhodně pořídím znovu a klidně příště zkusím zmíněnou druhou verzi. Jsem vážně zvědavá, jakou parádu na mě udělá kombinace vitamínu C a populární AHA kyseliny. Pořídila jsem je v BENU za 599 Kč, na e-shopu ale zrovna probíhala akce na dermokosmetiku, a tak jsem na produktu ušetřila ještě 100 korun.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)