Clarins: Instant Concealer + tipy jak ušetřit



Dnes pro Vás mám článek na styl 2 v 1. Ráda bych Vám představila své zkušenosti s korektorem francouzské značky Clarins s názvem Instant Concealer, ale také Vám ukáži, jak s nákupem kosmetiky šetřím peníze.


Nákup tohoto produktu jsem totiž realizovala přes cashback Plná Peněženka. Funguje to naprosto jednoduše. Prvním krokem je se zaregistrovat. Už jen za to obdržíte odměnu 50 Kč, kterou si můžete navýšit tak, že k této stránce pozvete nějakého kamaráda, nebo si instalujete lištu. Dále už jen vybíráte v seznamu obchodů, které se tohoto projektu účastní a zvolíte si e-shop, ve kterém chcete nakupovat. Přes stránku se na e-shop prokliknete, objednáte, zakoupíte a je to. Takto jste právě ušetřili několik korun. V sekci "vaše odměny" se vám pak zobrazí objednávka i s částkou, která vám je z nákupu vrácena. Tato částka se u každého e-shopu liší. Má provize ze stránek Notino, kde jsem tentokrát nakoupila korektor za 569 Kč, jsou 3% z útraty bez DPH. Cashback může jít až do výše 25% u některých e-shopů a v nabídce je přes 450 e-shopů, ze kterých můžete vybírat. Peníze si pak můžete nechat vyplatit kdykoliv. Tento systém se rozhodně vyplatí, pokud na e-shopech nakupujete často a mnohdy vyšší částky.


Už delší dobu jsem vybírala nový korektor na oční okolí. Pořád jsem to odkládala, ale když jsem jednoho dne už neměla co pod oči nanést a odcházela jsem do práce jako panda, řekla jsem si, že už vážně něco vybrat musím. Hlavní důvod, proč jsem zvolila tento, který svým obalem není tak typický, je prostý. V této tubě je totiž 15 mililitrů produktu, zatímco v běžných tubičkách s aplikátorem je produktu často o třetinu, nebo i čtvrtinu méně a většinou jsou ještě dražší, pokud tedy mluvíme o korektorech z parfumerie. Poměr cena/množství zde tedy hrál významnou roli. Korektor má tedy aplikátor v podobě maličké špičky s dirkou, ze které je možné aplikovat na prst přesně takové množství, jaké je třeba. To že aplikuji produkt prstem mi nevadí, dělám to tak i u produktů s klasickým houbičkovým aplikátorem. Odstín jsem zvolila nejsvětlejší 01, který mi po dovolené byl velice světlý, ale do tří týdnů jsem rychle vybledla a mohla jsem jej začít testovat. Má růžový podtón, což je údajně na zakrytí tmavých kruhů velice vhodné. Produkt obsahuje aloe vera, kofein a komplex pro rozjasnění očního okolí a vyhlazení drobných linek a vrásek. Je oftalmologicky i dermatologickyy testován. Korektor je tekutý a stačí ho opravdu maličké množství. Dobře se aplikuje, roztírá i vklepává do pokožky a nezanechává maskoidní efekt i když se dá vrstvit. Jeho finiš je spíše lesklejší, projasňující. Kruhy pod očima mi zakrývá a celé okolí lehoulince projasní bez obsahu třpytek. Výdrž je po jemném zapudrování celodenní a korektor se mi nijak nepříjemně neslévá do vrásek. Za mě paráda, já jsem nadšená a šťastná, že mám konečně vyhovující korektor i pod brýle. Zkoušela jsem korektor aplikovat i na pupínky, produkt tak poslouží, ale je na toto použití pro mě velmi světlý a nerada bych pupínky projasňovala a zesvětlovala. Rozhodně všem doporučuji k vyzkoušení, neboť tato dávka korektoru pod oční okolí vydrží vskutku dlouhou dobu. Jediným mínusem je fakt, že pokud jej necháte pár vteřin otevřený, začne z nové tuby vytékat spousta produktu, tak si na to dejte pozor a poprvé s ním pracujte rychle. 


Už jste také objevili svůj korektor na oční okolí?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)