Balmi: Třešňový balzám na rty



Balmi balzámy na rty jednu dobu snad zahltily náš trh a to jako alternativa kulatých EOS balzámů. Značka nabízí neotřelý hranatý design a poměrně praktickým tvarem samotného balzámku uvnitř balení. Samotný balzám vlastním v třeňové viriantě, po které voní i chutná, i když musím přiznat, že parmemace i samotná chuť mi přijde lehce chemická. Balzám je jednoznačně velmi výživný a mastnější. Rty jsou po aplikaci okamžitě zvláčné a po nějaké době se cítí hydratované a vyživené. Baltzám aplikuji nejraději na noc, kdy se mi líbí, jak jsou rty ráno parádně hebké a připravené na aplikaci rtěnky. Složení produktu není zcela přírodní, obsahuje však bambucké máslo, jojobový olej a vitamín E. Produkt navíc obsahuje SPF 15. Ochranný faktor u produktů na rty vždy chválím, neb si rty docela často v létě spálím. Balmi balzám na rty tedy mohu dorpoučit a umím si představit, že bych si jej znovu pořídila. Sehnat se dá okolo sto korun a to tady na krása.cz.

    Jaký balzám v současné době používáte?

    2 komentáře:

    1. Já mám ráda přírodní Crazy Rumors a nebo Eos. Obecně mám ráda ty, do kterých se nemusí sahat prstem :-)

      OdpovědětVymazat
    2. Já jsem si za poslední dobu nejvíce oblíbila balzámy na rty od Astrid :)

      Nela z blogu Růžová rtěnka

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za vaše milé komentáře :-)