Revlon: Ultra HD Matte Lipcolor



Není tomu tak dávno, co jsem se zúčastnila eventu, na kterém nám byly představeny nové matné tekuté rtěnky značky Revlon. U nás je tento produkt dostupný v sedmi odstínech, od nude, po výrazné růžové, oranžové i rudé kousky. K recenzování jsem dostala nude ostín Seduction, o které jsem zprvu byla přesvědčena, že poputuje dál, korálovou Amour a výraznou bobulovitě růžovou Passion, což je přesně "má" barva.


Ultra HD Matte Lipcolor má podlě mě krásné jednoduché balení, zajímavé svým zploštělým vzhledem. Pochválit musím jednoznačně aplikátor, který je taktéž z jedné strany více plochý a špičatější a dokonale se tak produkt aplikuje. Opravdu bezproblémově tímto aplikátorem vykreslíte tvar rtů a následně jej jedním tahem vyplníte. Produkt má božskou sladkou vůni po mangu a vanilkovém krému, ze kterého cítím snad i kapičku nějakého likéru. Barva je výborně pigmentovaná, takže jedním tahem získáte na rtech to, co vidíte na obalu. Možná nude Seduction nekryje tak jako její výrazné kolegyně a je tedy nutno o trochu více tahů aplikátorem. Doporučuji nanášet opravdu jednu slabší vrstvu, jinak by produkt mohl žmolkovatět. Barva po chvilce zaschne a na rtech zmatní. Tedy takhle, podle mě se nejedná o klasický matný finish, toho dosáhnu až po obtisku vrtsvy do kapesníčku a i tak to podle mě není typický matný vzhled. Podle mého se jedná spíše o saténové rtěnky, s použitím větší vrstvy se dosáhne i trošku lesku, což mi vůbec nevadí. Používám je s konturkou, protože se mi občas stalo, že se kolem rtů začaly trošku rozpíjet. Co mi opravdu vyrazilo dech je fakt, jak je rtěnka na rtech komfortní a příjemná! Mám pocit, že rty hydratuje a zvláčňuje, což jsem u žádného matujícího produktu ještě nezažila. Co se týče výdrže, tak ta ale nedává celý den, dá tak pět hodin, ale po větším jídle a delší době ze rtů hezky mizí. Hezky myslím v tom faktu, že nežmolkuje, necuckatí, nemapuje a neztrácí se z vnitřku rtů. 



Seduction / Amour / Passion



Seduction


Amour


Passion

Sečteno podtřeno tyto Lipcolors miluji, mají parádní vlastnosti, jen výdrž není celodenní a musí se tedy během dne reaplikovat. Jinak s tímto produktem nemám žádný problém a vřele jej doporučuji. Rtěnky by měly stát něco kolem 270 Kč a podle mě je cena adekvátní. K sehnání jsou například v některých Rossmanech, parfumeriích Fann, nebo v My na Národní.

P.S.: Omluvte prosím otlačenou čáru na tváři od polštáře, holt nebudu zapírat že před focením jsem si dala šlofíka!
P.S.S.: Odstín Seduction, který je hezky přirozený a žádná "korektorová" nude, u mě nakonec zůstal a já se zřejmě konečně naučila nosit nahé rtěnky.

Máte rádi parfemované produkty?

9 komentářů:

  1. Četla jsem na tyhle rtěnky spoustu pozitivních ohlasů, takže věřím, že budou super. I barvy jsou krásné a ta nude vypadá skvěle, takže je fajn, že sis ji nechala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď! Nejdřív jsem si říkala "a sakra, nude, tak tu si asi neužiju" a nakonec jsem si ji moc oblíbila k výrazným očím a co si budeme povídat, v zimě u mě asi převažují, protože rtěnky si věčně otírám do šály. :-D

      Vymazat
  2. Ciaru od vankusa som si ani nevsimla :) rtenky vyzeraju krasne, pacia sa mi farby aj obaly :) od znacky este nic nevlastnim. Mam radsej ked produkt pekne vonia, lepsie ako keby mal byt napachnuty nejakou chemiou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně, ale třeba parfemovaná pečující pleťová kosmetika mi ple't zbytečně dráždí, ale u dekorativky si ráda přivoním. :-)

      Vymazat
  3. Líbí se mi balení a hlavně i odstíny :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. že dala som si šlofíka :D :D to ma pobavilo :)
    sú to krásne farbičky :) už by som mala nejaký odtieň skúsiť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holt nebudu se tím tajit, když je to tak očividné! :-D
      Určitě na ně mrkni. :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)