Milý Ježíšku, aneb kdybys měl neomezené konto #4


Jsem tu po roce opět s wishlistem vysněných materiálních věcí, které by mi, kdyby měl Ježíšek neomezené konto, udělaly velikou radost. V tomto článku každý rok zdůrazňuji, že se nejedná o seznam věcí, které dostanu, ale spíše se jedná opravdu o dream wishlist. Nemusím ani dodávat, že nejdůležitějším přáním je každoročně pevné zdraví a to nejen pro mě, ale i pro mé blízké. Spoustu z věcí, které se mi líbí, jsem si také za ty roky už nakoupila, nebo je dostala. Když se mě teď rodiče ptali, co bych ráda, vlastně jsem nevěděděla a už jsem musela opravdu hluboce přemýšlet a možná si až moc vymýšlet, protože mám pocit, že vlastně všechno důležité mám i když při procházce po obchodním centru zjišťuji, že nemám nic. Znáte to.

Tento rok bych si ráda pořídila kvalitní kašmírový svetr klasického střihu. Nikdy jsem na takový "luxusní" kousek oblečení nebyla, ale po tom co jsem jej sama vyzkoušela u spolubydlící, jsem ochotna Ježíška o něj požádat! A co Vám budu povídat, brala bych z kašmíru klidně i šálu, nebo rukavice, ale zas nic se nesmí přehánět a nějaké přání mi musí zůstat na další Vánoce.

O diář Moleskine jsem si řekla sestře, tak snad mi jej jakožto Ježíšek nadělí. Jsem ten typ, co i když má tablet, chytrý mobil a všechno možné, stejně si musí schůzky a poznámky zapisovat do diáře. Snad tento bude fajn!

Kotníčkové boty na podpatku potřebuji velmi nutně a poslední dobou obcházím obuvnictví jako divá. Jedny mám vyhlídlé, tak doufám, že až si je půjdu zkusit, budou mi a mohu si je nadělit pod stromeček.

Jediný dárek o který jsem si Ježíškovi opravdu řekla je nový popruh na můj Olympus Pen. Moc se mi líbí tento bílý, který bude určitě hezčí než ten původní, k fotoaparátu přiložený.

Asi se mi něco stalo, ale z kosmetiky si nějak nic nepřeji. Mám toho habaděj a vlastně po ničem netoužím. Teda jasně, lákají mě neustále nové kolekce a hlavně ty limitované, ale reálně to opravdu nepotřebuji. Hodilo by se mi něco nového na obočí, zaujala mě tužka od Benefitu a klidně bych brala i ty jejich stíny, nebo gel. 

Chanel Chance Eau Tende je klasika, kterou ukazuji snad každoročně v Ježíškovském wishlistu. Ne a pořád mi ji Ježíšek, ani nikdo jiný nedaroval.

Poslední věcí, která by se mi do chladného pražského bytu hodila je nějaký kratší, huňatý a pokud možno roztomilý (možná klidně i infantilní) župánek. Moc se mi líbí ty, které vyrábí Etam, ale ty jejich ceny? Postačí mi nějaký obyčejný, děkuji Ježíšku!

Budu moc ráda, když mi napíšete, co si letos od Ježíška přejete Vy!

16 komentářů:

  1. Gel od Benefitu jsem si koupila minulý týden a je vážně super :). Určitě doporučuji. Mně by udělalo radost oblečení na sport a nějaké tenisky.

    OdpovědětVymazat
  2. Sada od Benefitu by mi taky udělala neskutečnou radost o.O

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. Po tom Benefite túžim tiež dosť dlho, len sa neviem odhodlať. :-D

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi pořád nechce s peněženkou k pokladně, ale jednou se rozhoupu, protože občas se na to moje obočí nemůžu koukat... :-D

      Vymazat
  4. Taky používám klasický papírový diář, na elektronickou podobu si nejsem schopná zvyknout :D
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky, mám ipad, mobil, notes, všechno synchronizovaný, ale papír je stejně nejlepší. :-)

      Vymazat
  5. Kašmírový svetr je věc, kterou bych dokázala kupovat stále dokola (sláva konzumu :D!), jeden mám vyhlédnutý snad dva roky, od Kujten. Kdysi jsem našla kašmírový svetr v sekáči a patří opravdu k mým nejoblíbenějším (a hlavně nejvyužívanějším) kouskům. Tak ti přeju, aby si jednou Ježíšek vzpomněl a daroval ti ho :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem nakonec pořídila nějaké ze sekáče a jsem šťasná. Jen jeden má dirku a druhý je sražený, tak stejně musim pokouknout po něčem jiném, ale jak jsou heboučké a teplé, to se nedá nevychvalovat. :-) Děkuju! :)

      Vymazat
  6. Tak takovéhle věci by se mi přesně taky líbily! Na tu sadu od Benefitu koukám hned co ji představili:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Já mít neomezené konto tak bych nevěděla, co si koupit dřív a tak bych si raději nekoupila nic :-) ale vážně, asi nějaké kousky luxusní drahé kosmetiky :-) a pokud ráda soutěžíš, zvu tě :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jsem na tom stejně. Já jsem šetřílek a hrouzně nad koupí váhám. :-D

      Vymazat
  8. Župan chci už delší dobu, ale nemůžu najít žádný, který by se mi líbil :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)