Artemis Med: Lipid Replenishing Face Cream



Není tomu tak dávno, kdy byla v parfumeriích Douglas představena nová řada pro citlivou, intolerantní a alergickou pokožku Artemis MED. O akci a více o celé řadě si můžete přečíst tady. Zopakuji, že produkty této řady neobsahují 86 parfemačních alergenů a 26 složek, které mohou vyvolávat alergie. Mezi nejčastější patří alkohol, polyethylenglykol, parabeny, silikony, oxid titaničitý, nanotechnologie, soli hliníku, zásaditá mýdla, laurethsulfát sodný a také parafíny! Produkty jsou stavěné na teorii, že méně je více a své složení si zakládají především na výtažcích z plesnivce alpského, allantoinu a panthenolu. Tentokrát bych Vám ráda sdělila svou zkušenost s produktem nazvaným Lipid Replenishing Face Cream, aneb krémem pro suchou pleť. Jak jistě víte, má pleť je normální až smíšená, to znamená, že občas trpím na velmi vysušená místa, jindy zase na ložiška vzniku pupínků. 


Není divu, že jsem se trošku bála, zda konzistence krému nebude moc hutná. Ve skutečnosti mě ale zarazilo, jak je struktura krému lehoučká. Už na prstech cítíte jemný klouzavý film, který krém zanechává a dodává tak trošku silikonový pocit. Silikony ale produkt neobsahuje a řekla bych, že tento pocit vytváří obsažený glycerín a nebo bambucké máslo. Krému stačí aplikovat jen trošičku, krásně se roztírá a okamžitě vstřebává. Pleť zanechá na omak heboučkou a jemnou. Na krém nanáším bezproblémově jak minerální makeup, tak různé tekuté makeupy a nezaznamenala jsem žmolkovatění. Hlavní pozitivum je, že pleť opravdu nijak nedráždí. Má pokožka není ani začervenalá, přitom to je její běžná reakce při roztírání krému. Dokonce jsem se naučila krém aplikovat na projev mé alergické a přecitlivělé pleti. Čtenáři, kteří vlastní intolerantní pleť asi hned pochopí, že na pleti se občas objeví jakýsi červený flek, který pálí, svědí a stahuje. Tak přesně na to hned nanáším tento krém a instatně cítím úlevu. Do několika hodin mi problém mizí a to bez zanícení pleti, jak většinou má pokožka na jakýkoliv krém na takovém červeném místě reagovala. Pokud jsem líná, aplikuji tento krém i na oční okolí, kde mi nezpůsobuje jakýkoliv problém. Co se týče balení, tak to je plastové, jednoduché a moc se mi líbí.


Podívejte se sami, jak krásné složení krém má, i když se nejedná o přírodní produkt. Každopádně po delší době jsem zaznamenala menší ucpávání pórů, ani ne nějak výrazné a jsem ochotna jej akceptovat, protože s tímto krémem se má pleť cítí opravdu komfortně a mám pocit, že s celkovou péčí Artemis MED, tedy mycí gel, tento krém a desenzibilační sérum plus Foreo Luna je má pleť v nejlepší kondici, co kdy byla. Nechci aby to znělo jako nějaká pochvalná reklama, ale patřím mezi ty, které problematika citlivé pleti opravdu trápí a předražené produkty z lékárny mi nekdy nepomohly. Cena tohoto krému se pohybuje okolo 700 Kč a seženete jej exkluzivně v prodejnách parfumerie Douglas.

Jak válčíte s citlivou pletí?

7 komentářů:

  1. Značka mě láká už delší dobu, působí na mě trošku lékárensky což mi nevadí - ba naopak, ale s tím ucpáváním pórů jsi mě trošku vyděsila :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, mně ucpává póry úplně všechno, Ještě jsem bohužel nepotkala produkt, který by to nedělal. :/ Tím chci říct, že mám enormně pošahanou pleť, která není normální a myslím si, že většině lidí se to neděje tak, jako mně. Třeba teď jsem tento krém doporučila kamarádce a ta zatím nic takového nehlásí. :) Chce to trošku znát svou pleť, ne každý ji má náchylnou k ucpávání, jiný ví, že mu bambucké máslo nesedne tak se produktu rovnou vyhne. :-)

      Vymazat
  2. Já měla před časem od Artemis oční krém a byl jeden z nejlepších, který jsem zatím měla. Krém vypadá taky skvěle, hlavně ocenuji, že je lehký a pro citlivou plet. Občas s tím mám docela problémy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten oční krém (snad myslíme tentýž) mám také a je báááječčnýý! :-)

      Vymazat
  3. Teda o značce slyším poprvé a vypadá dost dobře! Škoda jen toho ucpávání pórů.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Krém vypadá hodně zajímavě, ovšem už tak mám dost ucpanè póry a i sebemenší ucpávání tímhle krémem by mě asi dost děsilo. Nevím no, třeba se k němu dostanu časem :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo rovnou mrkni na fluid z této řady, te nje rozhodně lehčí a třeba k ucpávání pórů vůbec nedojde. mám v plánu jej časem zkusit, až všechno co mám doma dopotřebuji. :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)