Biologique Recherche: Masque Vivant

masque vivant biologique recherche recenze
 
Vždycky jsem byla velkým fanouškem používání masek. I když byly dny někdy hektické (věřte mi, že o tom něco vím – pracuju v korporátu a přitom jsem prezenčně studovala vejšku), pravidelně jsem se snažila si najít chvilku na to, si na pleť plácnout masku a patnáct minut s ní pobýt. Většinou jsem na masky nekladla vysoké nároky. Praktický celý svůj život jsem používala masky čistící – jílové, uhlité, bahnité. Čím jsem já (i má pleť) starší, tím prahnu po maskách s obsahem AHA/BHA kyselin nebo hydratačních. Avšak pořád mám ráda na poličce jednu starou dobrou čistící klasiku. I když teď už si potrpím na tom, aby mě nepřesušovala.

Mou oblíbenkyní je Masque Vivant od francouzské značky Biologique Recherche. Také se jí přezdívá živá maska, protože její základ tvoří kvasnice. A po nich také zapáchá, jakože dost. Mnoha uživatelům (a jejich partnerům) ten zápach vážně vadí. Mně ne, asi protože ráda peču, vůbec mi nevadí. Produkt je určený pro aknózní, mastnou a porézní pleť. Pomáhá ji vyčistit, regulovat produkci mazu a uvolnit ucpané póry, obecně projasnit. Mimo kvasnic tvoří základ masky jíl, vilín a okurkový extrakt, který dopomáhá k hydrataci a zjemnění pleti. Také zde ale najdete kyselinu mléčnou, jednu z nejpopulárnějších alfa hydroxy kyselin, která slouží k exfoliaci, ale také hydrataci a rozjasnění pleti. Joanna Czech doporučuje do masky přidat sodu, ale to jsem raději nikdy nezkoušela. Neumím si to moc představit

Masku aplikuji vždy po své P50 – tedy po nějakém AHA/BHA/PHA toneru, který pleť na takovou péči dobře připraví. Nechám asi patnáct minut působit a smývám studenou vodou. Právě na studenou vodu mě tahle značka naučila a musím říct, že vidím rozdíl. Póry nejspíš nejsou tolik otevřené, neucpávají se tak, také není pokožka zbytečně vysušená a podrážděná. Potom už jen aplikuji séra a krém a většinou jdu po takové beauty rutině spát (zásadně používám masky večer).

Já jsem s Masque Vivant spokojená, ráda si ji i přes její vysokou cenu zakoupím zas. 100 mililitrů totiž stojí okolo 1 300 Kč. K sehnání je pouze v salonech, ve kterých pracují s touto kosmetikou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)