Farmacy: Honey Drop Lightweight Moisturizer



Dnes mám pro vás recenzi hydratačního pleťového krému s názvem Honey Drop Lighweight Moisturizer od značky Farmacy. Ohledně této značky se v poslední době v kosmetickém světě hodně mluví a naprosto chápu proč. Její filozofie, zaměřená na výzkum rostliny Echinacea, ale i zájem o ekologii společně s výsledky, které produkty odvádí, má něco do sebe. Každopádně abych přešla k tomuto výrobku, který má naprosto nádherné balení, připomínající butylku s medem s dřevěným víčkem, které je magnetické tedy drží vám na něm kovová špatulka na nabírání krému. Produkt byl krásně zabalený do papírové krabičky, která při rozložení nesla informace o značce, výzkumu a produktu. Boží!


Krém slibuje dlouhodobý hydratační efekt díky obsahu Echinacea GreenEnvy komplexuTriple Hyaluronic Acid komplexu a máslu Cupuacu, které je bohaté na esenciální mastné kyseliny a umí tak dlouho hydratovat a vyživovat pleť a zlepšovat funkce kožní bariéry. Krém je navržen tak, aby podporoval zářivost pleti, neboť obsahuje silné antioxidanty a mateří kašičku, bohatou na vyživující aminokyseliny a propolis, známý svými antiseptickými účinky. Trojitý komplex kyseliny hyaluronové stimuluje přirozenou hydrataci pleti a to pomocí tří specifických molekul, které se umí zaměřit na různé úrovně pleti. V krému objevíme i komplex z fermentované sóji, jmelí a japonského lalangu válovitého a oleje Tsubaki z japonské kamélie, opět pro potřeby hydratace pleti. Také jsem tam objevila laktobacily. Složení je podle mě nádherné a neobsahuje silikony ani syntetické látky jako jsou parabeny, formaldehyd, umělá barviva a samozřejmě není testován na zvířatech.


Samotný krém má lehkou spíše gelovito-krémovou strukturu, která obsahuje jemné žluté mikroperličky, které se po rozetření rozpustí. Krém se napleti okamžitě vstřebá a zenechá ji hydratovanou, nijak neumaštěnou. Produkt je opravdu lehoučký, takže bych jej nedoporučila hodně suché pleti. Mně s hydratací stačí tak akorát, líbí se mi, že není nijak těžký, mastný a lepivý. Pod makeup je ideální, nijak se nedrolí. Božsky voní po medu, opravdu se jedná o nádhernou vůni, kterou na tomto krému zbožňuji. Produkt jsem používala v době, kdy jsem měla opravdu špatné akné, samotné pupínky podle mě nijak neléčí, ale rozhodně je nezhoršoval a akné se mi při používání krému a dalších léčivých produktů stálo a zlepšilo. Jsem z tohoto produktu nadšená a rozhodně si jej pořídím znovu, společně s dalšími produkty této značky, které opravdu musím vyzkoušet. K sehnání je na e-shopu Sephory a to za zhruba tisíc korun (já jej sehnala v akci za něco přes pět stovek).


Znáte Farmacy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)