Top: říjen



Tento měsíc jsem si naprosto zamilovala čistící gel na obličej Kale + Green Tea Spinach Vitamins od značky Youth To The People. Koupila jsem si jej naslepo v Sephoře asi za sedm stovek, což je za čistící gel docela pálka. Avšak jsem strašně spokojená! Velice dobře pleť čistí a to bez vysušování, zároveň mi nezpůsobuje pupínky a iritace. Více se o něm ještě rozepíši v samostatné recenzi.


Novou vůni Mary Kay s názvem Love Fearlesly jsem si nechala u přítele v jeho bytě a on se mě pokaždé ptá, čím to jsem navoněná, jak moc mu tento hřejivý parfém voní. Výdrž je celodenní a flakonek je zkrátka úchvatný. Za mě báječná vůně pro nadcházející zimní dny.


Již dlouho mě nenadchla limitovaná kolekce v drogérii jako ta od Catrice. Okamžitě jsem sáhla po krásných nových lacích na nehty a tomto pádelkovém štětci na makeup. Je maličký, avšak velmi  hustý a tak schopný v roztírání makeupu. Za těch pár korun výborná koupě a všem doporučuji se po limitce honem rychle podívat.


Na obočí momentálně používám nový Precision Brow Liner a Volumizing Brow Tint od Mary Kay, oba v odstínu BrunetteTužku vždy rozmažu kartáčkem téže značky a následně dílo zafixuji zabarveným gelem na obočí. Parádní kombinace, která  vytváří můj podzimní look zaměřený na silné obočí. 


Jelikož od léta aktivně bojuji s pupínky, rozhodla jsem se objednat několik produktů slavné a cenově velmi přijatelné značky The Ordinary. Sáhla jsem po séru Niacinamide 10% + Zinc 1% a vidím první pozitivní výsledky. Produkt ještě testuji, avšak doporučuji všem se po produktech této značky podívat, za tu cenu aby člověk takovou koncentraci účinných složek pohledal!

A jaké novinky jste si zamilovali v říjnu vy?

2 komentáře:

  1. Vůni od Mary Kay mám doma taky. Objednávala jsem ji dost na slepo a ze začátku jsem si na ni musela dost zvykat, po nějaké době ale už musím říct, že je fakt moc hezká :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Moc mě zaujal ten štětce :) líbí se mi velmi vzhledově.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)