Lush: Dream Cream



Není tomu tak dávno, co nám na sešlosti Beauty Blogerek byla představena značka Lush. Tedy představena asi není správné slovo, neboť snad každý dnes tuto britskou značku zná. Byly nám však důkladněji vysvětleny její počátky a především filozofie, která za to stojí. Netestování na zvířatech je pro Lush klasika, avšak je známá i svou charitativní aktivitou skrze Charity Pot, nebo pomocí oblastem, které by bez pomoci Lushe a jejich fair trade programu asi zanikly. Pro nás jakožto zákazníky může být nejdůležitější, že produkty jsou vyráběné ručně, z přírodních látek, často bio  a fair trade surovin. Já v poslední době oceňuji jejich snahu vytvářet co nejvíce nahatých produktů, tedy výrobků bez obalů, ať už se jedná o šampony, kondicionéry, tak třeba i sprchové gely, zubní pasty, nebo olejíčky na vousy! Pro nás, kteří cestují s příručním zavazadlem je to naprosto dokonalý koncept, který samozřejmě především šetří přírodu a minimalizuje zbytečné odpady.


Už tomu bude nějaká doba, kdy jsem se naučila pravidelně své tělo po každé koupeli namazat hydratačním, nebo výživným krémem. Střídám různé struktury produktu podle ročního období a podle potřeby mé pokožky. Musím říct, že za tu dobu, co jsem se tuto rutinu naučila jsem si všimla, že má pokožka je rozhodně více a více žíznivá a jen tak s nějakým krémem se nespokojí. Nejen, že spousta produktů mou kůži dráždí a ta mě pak svědí, nebo i bolí, ale zkrátka pokožku nijak nehydratují. To rozhodně není případ Dream Cream


Jedná se o hydratační krém na tělo i ruce. Produkt má lehkou, chladivou a zklidňující formuli, která se rychle vstřebává, avšak zanechává na kůži lehoulince mastný povlak, který mám právě moc ráda. Dodává mi onen pocit výživy a ochrany pokožky. Produkt obsahuje směs heřmánku, bio olivového oleje a fair trade kakaového másla. Především je krém založený na ovesném mléce. Vůně produktu je taková typicky "krémová" s lehkým akcentem levandule a růže. Asi nemusím dodávat, jak je použití tohoto krému příjemné právě po koupeli před spaním. Já jsem s tímto produktem velice spokojená, velice obstojně mou pokožku hydratuje a vyživuje. Moc ráda si produkt znovu pořídím a Vám jej doporučuji! Dream Cream můžete sehnat v Lush obchůdku, nebo na jejich e-shopu tady a to za 545 Kč.

Jak o pečujete o pokožku svého těla?

1 komentář:

  1. Já jsem na mazání těla hrozná, ale myslím to v dobré slova smyslu. Nejdu spát bez namazání a to hlavně teda nohou a chodidel. Ostatní občas oželím :-D Miluji především tuhé, našlehané másla nebo tužší krémy. Nejdůležitější je pro mě ale jejich vůně. Podle vůně vybírám daný produkt :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)